Do znanja prek iger
"Z uporabo t. i. Resnih iger se ne le zabavamo, ampak tudi učimo in usposabljamo," pravi Gregor Erznožnik iz BSC Kranj.
Kranj – Regionalna razvojna agencija Gorenjske, BSC Kranj, je eden od sedmih partnerjev projekta LUDUS (latinsko igra), s katerim želijo v več članicah EU razširiti uporabo in pomen t. i. Resnih iger. »To so računalniške in elektronske igre, v katerih popolnoma simuliramo resnične situacije. Čeprav igro najprej povežemo z zabavo, priložnost za sprostitev, pa je po drugi strani jasno, da smo se vsi v otroškem obdobju učili prek igre in eksperimentiranja,« pojasnjuje Gregor Erznožnik.
Prve elektronske igre, ki so jih uporabljali za izobraževanje, so stare okoli 50 let in so jih v Združenih državah Amerike uporabljali predvsem za usposabljanje v javnem sektorju. Tudi pri nas so dobro znani simulatorji letenja oziroma učni pripomoček za pilote, po svetu pa se v zadnjih letih intenzivno razvijajo igre za upravljanje kriznih razmer (ob naravnih katastrofah), menedžmenta podjetij (vodenje, organizacija, računovodstvo in finance) in zagotavljanja prve medicinske pomoči. »Pri Resnih igrah se sodelujoči preizkusijo v upravljanju virtualnega podjetja, kjer hkrati razvijajo vodstvene, organizacijske in poslovodske sposobnosti za upravljanje podjetja v različnih razmerah,« pravi Erznožnik.
Z mednarodnim projektom LUDUS želijo sodelujoči partnerji promovirati t. i. Resne igre ter sprožiti pretok znanja in uspešnih praks med zasebnim in javnim sektorjem. BSC Kranj zato vabi na prvi LUDUS dan in delavnico s tečajem, ki bo ta četrtek, 25. februarja, na Gospodarski zbornici Slovenije (začetek ob 8.30). Dobre prakse pri razvoju, distribuciji in uporabi Resnih iger bo predstavil David Wortley, direktor inštituta za razvoj resnih iger z Univerze Coventry iz Velike Britanije. Temu bo sledila še delavnica in tečaj, kjer bodo udeleženci lahko v praksi preizkusili igre in navezali stik z novimi poslovnimi partnerji.