Upokojenci zelo radi plešejo. Ko se zasliši glasba, je plesišče v trenutku polno. (Foto: Matic Zorman)

Po plesu so dobre volje

Na Bledu že deset let potekajo plesno družabna srečanja, na katerih se zbere tudi do 280 upokojencev z vse Gorenjske in celo iz Ljubljane.

Bled – »V največje zadovoljstvo mi je, ko po srečanjih vidim upokojence odhajati domov nasmejane, zadovoljne in dobre volje,« pravi Anica Svetina, upokojenka z Bleda, ki tam že deset let prireja plesno družabna srečanja za starejše. Ideja zanje se ji je porodila leta 2000 ob mednarodnem letu starejših. Ker se zanje takrat na Bledu ni dogajalo nič, je kot članica programskega sveta pri Občini Bled predlagala pripravo mesečnih družabnih srečanj. Na prvem se je oktobra 2000 zbralo 36 upokojencev, zaradi izjemnega zanimanja pa so jih že po dveh mesecih začeli prirejati vsako prvo in tretjo nedeljo v mesecu, prva štiri leta v Hotelu Astoria, nato pa v restavraciji Panorama. »Srečujemo se od oktobra do konca aprila. Vedno se zbere več kot 150 upokojencev, največ pa jih je decembra, včasih celo 280. Sem prihajajo na ples ob živi glasbi, druženje, pogovor … Pomembno je tudi, da v nedeljo zvečer niso pred televizijo, temveč se lepo oblečejo in uredijo ter gredo od doma,« razmišlja Anica Svetina, ki vsakič poskrbi tudi za popestritev srečanj. Tako so se učili kulturne postrežbe in mešanja pijač, imeli so modne revije, gostili so kolednike, folkloriste, harmonikarje, celo trebušne plesalke …

V restavraciji Panorama je bilo živahno tudi minulo nedeljo zvečer, ko se je ob zvokih žive glasbe vrtelo blizu 180 starejših. Plesalci iz Kranja so jih seznanili tudi s plesom balboa, ki izhaja iz Amerike. Nekateri upokojenci na srečanja hodijo že vseh deset let, med njimi tudi prijatelja Ivana Belec s Koroške Bele in Anton Prešeren iz Doslovč. »Vedno že težko čakava plese, da se malo razgibava. Vzdušje je pravo, če imava čas in sva zdrava, obvezno prideva,« pravita in dodajata, da bi bilo podobnih dogodkov za upokojence lahko več. Tako menita tudi Vida Novak in Janko Leskovšek, prijatelja iz Ljubljane, ki prav tako že skoraj od vsega začetka hodita na srečanja na Bled: »Manjkava le v primeru bolezni in vremenskih nevšečnosti. Družba je super, ambient je lep, ljudje so oblečeni plesu primerno, vsak večer je druga glasba. Zelo pogrešava take prireditve, v Ljubljani sicer ponekod prirejajo plese, a ne na taki ravni.« Dober glas o družabnih srečanjih na Bledu je pred štirimi leti dosegel tudi Nado Cof s Šutne in njenega prijatelja Franca Šolarja iz Kranja. »Z veseljem prihajava, saj rada plešava, z nekaterimi pa sva spletla tudi prijateljske vezi,« sta nam zaupala.

Kronika / petek, 3. julij 2020 / 12:45

V prometni nesreči v Podbrezjah umrl voznik

Podbrezje – V Podbrezjah se je danes zjutraj smrtno ponesrečil voznik osebnega avtomobila, je sporočila Policijska uprava Kranj. Na glavni cesti je v ostrem ovinku zapeljal naravnost na začetek kov...

Zanimivosti / sobota, 5. maj 2012 / 07:00

Na alpinistični odpravi tudi Jeseničan

Jesenice - Minuli konec tedna se je na Aljasko podala alpinistična odprava, ki jo sestavljata dva mlada alpinista, 23-letni vodja odprave Arne Jeglič iz AO PD Ljubljana-Matica in...

Splošno / sobota, 5. maj 2012 / 07:00

Anketa: Praznično na Pristavi

Zabeležili smo vzdušje med obiskovalci tradicionalnega prvomajskega srečanja na Pristavi nad Javorniškim Rovtom. Toplo sončno vreme je privabilo množico ljudi, večino na prijeten praznični izlet.

GG Plus / sobota, 5. maj 2012 / 07:00

Vaš razgled

Kronika / sobota, 5. maj 2012 / 07:00

Izsilil motorista

Koroška Bela - Minulo soboto zvečer se je na regionalni cesti pri Koroški Beli zgodila prometna nesreča, v kateri se je 46-letni motorist huje ranil. Policisti so ugotovili, da j...

Kriminal

Vlomilci v hiši Kranj - V torek popoldne so policiste obvestili o vlomu v stanovanjsko hišo v Kranju. Neznani tatovi so odnesli več tehničnih predmeto...