Visoka zrelostna stopnja

Test: Subaru Impreza 2.0 D Sport

Kljub temu da so se v zadnjem času pri Subaruju začeli bolj truditi za evropske kupce, še vedno velja, da so njihovi avtomobili predvsem za tiste, ki znajo in hočejo uporabljati tehnologijo simetričnega štirikolesnega pogona.

To velja tudi za Imprezo, ki je tako kot drugi Subarujevi družinski člani pod motorni pokrov dobila tudi bokserski turbodizelski motor. Zdaj že znani 2,0-litrski dizelski štirivaljnik je v Imprezo vgrajen vzdolžno, vso moč razvije pri 3600 vrtljajih v minuti, najvišja navorna točka je na voljo že pri 1800 vrtljajih in nato na enaki ravni vztraja vse do 2400 vrtljajev. Tokrat je motor prvič povezan z dobro preračunanim, a premalo natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki skupaj z energičnim pogonskim strojem nudi veliko voznih užitkov. Vsa štiri gnana kolesa tudi na mokri cesti velikodušno odpuščajo manjše voznikove grehe in so seveda v temeljito pomoč, kadar se je treba spopasti s snegom. Čeprav je avtomobil enak kot različice z bencinskima motorjema, je mogoče dizelsko Imprezo na zunanjosti prepoznati po reži na motornem pokrovu, ki je namenjena dovodu svežega zraka do hladilnika polnilnega zraka, kljub oblikovalskemu trudu pa ta Subarujev model ni namenjen sprehajanju po modnih brveh.

Razen s športnim trikrakim volanom, se notranjost ne more pohvaliti s kakšnim drugim športnim dodatkom, je pa armaturna plošča pregledna in racionalna; uporabljeni materiali bi bili lahko za odtenek bolj žlahtni. Spredaj in zadaj se sedi dokaj udobno, prtljažnik je v sivem povprečju, prilagodljivost in uporabnost celotne notranjosti prav tako. Zaznavanje voznih užitkov je pri tem avtomobilu v ospredju, kajti zunanjost bi le težko povzročila motnje dihanja; zato Imprezo lažje sprejemajo nekoliko bolj zreli vozniki, ki se jim količina adrenalina v krvi še dokaj pogosto poviša. In prav na takšne pri Subaruju tudi ciljajo. Cenovno odstopanje od razrednih tekmecev povzroča predvsem štirikolesni pogon in tudi precej popolna založenost z opremo za varnost in udobje.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,8/ 5,2/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.990 EUR

Uvoznik: Interservice, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / ponedeljek, 14. november 2011 / 07:00

Rezultati 1., 2., in 3. lige (6. krog) državnega prvenstva v inline hokeju

1. liga (6.krog - odigran 11.11. in 12.11.): Kavke Kranj : G&P Leščan Blejska Dobrava 5:6 Kranjski Orli : HK Dinamiti Horjul 2:9IHK Mufloni Tolmin : CityPark Stre...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sreda, 17. avgust 2011 / 07:00

Upor inteligentnih opic

V začetku avgusta je na velika platna prispel akcijski film Vzpon Planeta opic. Zgodba: nadarjen mlad znanstvenik skuša odkriti novo zdravilo, zato prične izvajati genetske poskuse na opicah. Naj...

Avtomobilizem / sreda, 17. avgust 2011 / 07:00

Novi Chevroletov terenski poltovornjak

Na avtomobilskem salonu v argentinskem Buenos Airesu je Chevrolet prikazal novo izvedbo bodočega srednje velikega terenskega poltovornjaka. Pod imenom Colorado Rally se razkriva podoba vozila z d...

Zanimivosti / sreda, 17. avgust 2011 / 07:00

Našli julijski mak

Planinci, ki so se udeležili ekskurzije Naravoslovnega društva Bled, so v bližini Vodnikovega doma nad Velim poljem našli kar tri skupine julijskega maka.

Splošno / sreda, 17. avgust 2011 / 07:00

Prvi dvojezični tabli postavljeni

V Železni Kapli/Eisenkappel in v Žitari vasi/Sittersdorf so v torek slovesno postavili prvi dve dvojezični krajevni tabli.

Nasveti / sreda, 17. avgust 2011 / 07:00

Hermelika za svetlo prihodnost

Pred približno štirimi desetletji je bilo hermelikino žganje pravi hit in ni bilo hiše, ki ne bi podlegla izjemno domiselnemu napisu na steklenici tega žganja: "Kdor zdravje ljubi, ne pije veliko, a č...