Visoka zrelostna stopnja

Test: Subaru Impreza 2.0 D Sport

Kljub temu da so se v zadnjem času pri Subaruju začeli bolj truditi za evropske kupce, še vedno velja, da so njihovi avtomobili predvsem za tiste, ki znajo in hočejo uporabljati tehnologijo simetričnega štirikolesnega pogona.

To velja tudi za Imprezo, ki je tako kot drugi Subarujevi družinski člani pod motorni pokrov dobila tudi bokserski turbodizelski motor. Zdaj že znani 2,0-litrski dizelski štirivaljnik je v Imprezo vgrajen vzdolžno, vso moč razvije pri 3600 vrtljajih v minuti, najvišja navorna točka je na voljo že pri 1800 vrtljajih in nato na enaki ravni vztraja vse do 2400 vrtljajev. Tokrat je motor prvič povezan z dobro preračunanim, a premalo natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki skupaj z energičnim pogonskim strojem nudi veliko voznih užitkov. Vsa štiri gnana kolesa tudi na mokri cesti velikodušno odpuščajo manjše voznikove grehe in so seveda v temeljito pomoč, kadar se je treba spopasti s snegom. Čeprav je avtomobil enak kot različice z bencinskima motorjema, je mogoče dizelsko Imprezo na zunanjosti prepoznati po reži na motornem pokrovu, ki je namenjena dovodu svežega zraka do hladilnika polnilnega zraka, kljub oblikovalskemu trudu pa ta Subarujev model ni namenjen sprehajanju po modnih brveh.

Razen s športnim trikrakim volanom, se notranjost ne more pohvaliti s kakšnim drugim športnim dodatkom, je pa armaturna plošča pregledna in racionalna; uporabljeni materiali bi bili lahko za odtenek bolj žlahtni. Spredaj in zadaj se sedi dokaj udobno, prtljažnik je v sivem povprečju, prilagodljivost in uporabnost celotne notranjosti prav tako. Zaznavanje voznih užitkov je pri tem avtomobilu v ospredju, kajti zunanjost bi le težko povzročila motnje dihanja; zato Imprezo lažje sprejemajo nekoliko bolj zreli vozniki, ki se jim količina adrenalina v krvi še dokaj pogosto poviša. In prav na takšne pri Subaruju tudi ciljajo. Cenovno odstopanje od razrednih tekmecev povzroča predvsem štirikolesni pogon in tudi precej popolna založenost z opremo za varnost in udobje.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,8/ 5,2/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.990 EUR

Uvoznik: Interservice, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / petek, 23. oktober 2015 / 10:34

Shod gorenjskih kmetov

V soboto je bil v osmih večjih slovenskih mestih, med drugim tudi v Kranju, shod kmetov za pošteno in pravično plačilo, na katerem so kmetje opozorili na poslabšanje dohodkovnega položaja...

Objavljeno na isti dan


Škofja Loka / četrtek, 14. maj 2015 / 14:51

Župan tokrat vztrajal pri odloku o komunalnem prispevku

Škofjeloški svetniki so na seji minuli teden sprejeli tudi predlog odloka o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje Občine Škofja Loka v prvem bran...

Zanimivosti / četrtek, 14. maj 2015 / 14:48

'Spomenik' (vse manjšemu) Triglavskemu ledeniku

Zgodba Triglavskega ledenika, ki nezadržno izginja, je svoje mesto našla tudi na filmskem traku, v filmu z naslovom Nekoč je bil ledenik. Gledalcem je s predstavitvijo globalnih podnebnih sprememb v s...

Tržič / četrtek, 14. maj 2015 / 14:45

Stari orli spet leteli

V Sebenjah so zopet skakali nekdanji skakalni asi.

Razvedrilo / četrtek, 14. maj 2015 / 14:42

Tržiški plesalci blesteli v Belgiji

Plesalci Plesnega kluba Tržič tako doma kot v tujini veljajo za odlične plesalce rokenrola. Veliko pomembnih naslovov so že osvojili, lepo zgodbo, ki jo je začel trener Jure Markič s svojo soplesal...

Rekreacija / četrtek, 14. maj 2015 / 14:26

Kranjski hišni klanec spet osvojen

Stražišče – Klub študentov Kranj je tudi letos pripravil kolesarski vzpon, ki spada med najtežje v državi. Petkilometrske razdalje s povprečno devetodstotnim naklonom in štiristo petdeset metri viš...