Visoka zrelostna stopnja

Test: Subaru Impreza 2.0 D Sport

Kljub temu da so se v zadnjem času pri Subaruju začeli bolj truditi za evropske kupce, še vedno velja, da so njihovi avtomobili predvsem za tiste, ki znajo in hočejo uporabljati tehnologijo simetričnega štirikolesnega pogona.

To velja tudi za Imprezo, ki je tako kot drugi Subarujevi družinski člani pod motorni pokrov dobila tudi bokserski turbodizelski motor. Zdaj že znani 2,0-litrski dizelski štirivaljnik je v Imprezo vgrajen vzdolžno, vso moč razvije pri 3600 vrtljajih v minuti, najvišja navorna točka je na voljo že pri 1800 vrtljajih in nato na enaki ravni vztraja vse do 2400 vrtljajev. Tokrat je motor prvič povezan z dobro preračunanim, a premalo natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki skupaj z energičnim pogonskim strojem nudi veliko voznih užitkov. Vsa štiri gnana kolesa tudi na mokri cesti velikodušno odpuščajo manjše voznikove grehe in so seveda v temeljito pomoč, kadar se je treba spopasti s snegom. Čeprav je avtomobil enak kot različice z bencinskima motorjema, je mogoče dizelsko Imprezo na zunanjosti prepoznati po reži na motornem pokrovu, ki je namenjena dovodu svežega zraka do hladilnika polnilnega zraka, kljub oblikovalskemu trudu pa ta Subarujev model ni namenjen sprehajanju po modnih brveh.

Razen s športnim trikrakim volanom, se notranjost ne more pohvaliti s kakšnim drugim športnim dodatkom, je pa armaturna plošča pregledna in racionalna; uporabljeni materiali bi bili lahko za odtenek bolj žlahtni. Spredaj in zadaj se sedi dokaj udobno, prtljažnik je v sivem povprečju, prilagodljivost in uporabnost celotne notranjosti prav tako. Zaznavanje voznih užitkov je pri tem avtomobilu v ospredju, kajti zunanjost bi le težko povzročila motnje dihanja; zato Imprezo lažje sprejemajo nekoliko bolj zreli vozniki, ki se jim količina adrenalina v krvi še dokaj pogosto poviša. In prav na takšne pri Subaruju tudi ciljajo. Cenovno odstopanje od razrednih tekmecev povzroča predvsem štirikolesni pogon in tudi precej popolna založenost z opremo za varnost in udobje.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,8/ 5,2/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.990 EUR

Uvoznik: Interservice, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 11. avgust 2009 / 07:00

Rekordno proti Lučinam

Mednarodno gorsko hitrostno dirko Lučine je zaznamoval 42-letni Ljubljančan Vladimir Stankovič.

Objavljeno na isti dan


Razvedrilo / torek, 25. marec 2014 / 15:13

Simpatična nosečka med misicami

Na enem izmed modnih dogodkov v Ljubljani smo naleteli na nasmejano miss Universe Slovenije 2010 Mariko Savšek. Še ne tridesetletni Mariki, ki prihaja iz okolice Litije, nosečnost prav pristoji, bo...

Rekreacija / torek, 25. marec 2014 / 07:00

Gorjanke v Estoniji

Ekipa osnovne šole Gorje se je udeležila Svetovnega šolskega prvenstva v smučarskem teku.

Naklo / torek, 25. marec 2014 / 14:00

Prvi podbreški Fleten večer

Prijetno presenečenje je bila premierna uprizoritev igre Včasih je bilo takole, danes pa čisto drugače.

Nasveti / torek, 25. marec 2014 / 13:08

Povej, kaj sanjaš …

»Bila je tema. Znašla sem se sredi naše vasi, mislim, da sem bila na sprehodu. Ko pridem mimo sosedove hiše, zagledam tri vlomilce, ki so hoteli vlomiti v sosedovo garažo. Bili so maskirani, eden i...

Razvedrilo / torek, 25. marec 2014 / 12:12

Redko izvajani balet Marco Spada neposredno iz Bolšoj teatra

Balet, ki sta ga med nepozabne zapisala koreograf Pierre Lacotte in legendarni plesalec Rudolf Nurejev, v novi postavitvi z najboljšimi plesalci iz Bolšoj teatra. Sveža in zabavna zgodba o razbojniku,...