Kriza umirja pretovor
V Luki Koper so v desetih mesecih pretovorili dobrega četrt milijona avtomobilov.
Zaradi krize na avtomobilskih trgih je bilo v letošnjih desetih mesecih pretovorjenih 250.411 avtomobilov, kar je približno za polovico manj kot v enakem lanskem obdobju. Vendar je bilo lansko leto izjemno, saj se je prodaja zmanjšala, avtomobili pa so še vedno prihajali. Pretovor na avtomobilskem terminalu se je v koprskem pristanišču v zadnjih letih sicer vztrajno povečeval. Leta 2006 je šlo skozenj 396.834, lani pa že 571.270 avtomobilov. Poleg japonskih in korejskih avtomobilskih proizvajalcev, ki koprsko pristanišče uporabljajo za dobavo avtomobilov v srednje- in vzhodnoevropske države, gre nekaj avtomobilov tudi v obratni smeri, v Kopru gredo na ladje predvsem Volkswagnovi in Škodini modeli.
Avtomobilski terminal Luke Koper ima 500 metrov operativne obale in pet privezov za ladje, naložene z avtomobili. Te lahko raztovarjajo ali natovarjajo preko štirih ramp, za nadaljnji transport je na voljo še šest železniških ramp. Skladiščne površine za parkiranje obsegajo kar 800 tisoč kvadratnih metrov in po izračunih je na njih lahko 44 tisoč avtomobilov na odprtih in 6000 na pokritih površinah, kar pa je bilo v minulih letih večkrat preseženo, največ naenkrat jih je bilo skoraj 55 tisoč.
Posamezni avtomobilski proizvajalci imajo različne zahteve glede raztovora in skladiščenja, nekateri zahtevajo dekonzervacijo pred nadaljnjim transportom, drugi zaradi vremenskih vplivov zaščito s posebno folijo, zelo pomemben je tudi razmik med avtomobili, ko so parkirani, običajno znaša od 40 do 60 centimetrov. Občasno v Luki Koper pretovarjajo tudi vozila, ki sodijo v najvišji cenovni razred, ali posamezna specialna vozila. Pred desetimi leti so na avtomobilskem terminalu uvedli računalniško podporo operativnih procesov. S tem so zagotovili sprotno sprejemanje zunanjih specifikacij, najav prihodov in tehničnih podatkov o avtomobilih, planiranje z uporabo prenosnih laserskih terminalov za odčitavanje črtnih kod kot tudi planiranje in beleženje vseh izvedenih premikov avtomobilov. Računalniška podpora je bila razvita skladno z zahtevami večjih izvoznikov in uvoznikov avtomobilov, ki se odločajo za terminale, kjer lahko nudijo čimbolj celovite servisne storitve, vključno z informacijsko podporo.



 Zgornja Gorenjska
Zgornja Gorenjska Kranjska Gora
Kranjska Gora Jesenice
Jesenice Žirovnica
Žirovnica Radovljica
Radovljica Bled
Bled Gorje
Gorje Bohinj
Bohinj Osrednja Gorenjska
Osrednja Gorenjska Tržič
Tržič Naklo
Naklo Kranj
Kranj Preddvor
Preddvor Jezersko
Jezersko Šenčur
Šenčur Cerklje na Gorenjskem
Cerklje na Gorenjskem Južna Gorenjska
Južna Gorenjska Železniki
Železniki Žiri
Žiri Gorenja vas-Poljane
Gorenja vas-Poljane Škofja Loka
Škofja Loka Medvode
Medvode Vodice
Vodice Vzhodna Gorenjska
Vzhodna Gorenjska Komenda
Komenda Kamnik
Kamnik Mengeš
Mengeš Trzin
Trzin Domžale
Domžale Moravče
Moravče Lukovica
Lukovica Karavanke
Karavanke 
					
 
         
                     
                     
                     
                     
                    