Jesensko obarvana mladost

Test: Citroën C3 1.4 16V Stop & Start

Pri francoskem Citroënu se bodo nedvomno z nostalgijo in veseljem spominjali prve generacije modela C3, ki tudi na pragu upokojitve še ne kaže očitnih znakov staranja. Jajčasta karoserija je namreč že ob rojstvu marsikoga spomnila na legendarnega spačka in C3 je simpatično in dokaj mladostno zunanjost ohranil vse do letos, ko so mu dokončno napovedali slovo in umik nasledniku, ki pride prihodnje leto. Še pred tem so mu (tudi zato, ker je tako moderno pleteničiti o ekologiji) kot eno od možnosti dodali sistem samodejne zaustavitve in vnovičnega zagona motorja pri ustavljanju. Nič kaj revolucionarnega, a vendar koristno, predvsem zato, ker elektronika deluje spodobno, vsekakor pa precej bolje kot samodejni robotizirani menjalnik, ki nudi možnost ročnega prestavljanja z ročico ali vzvodoma na volanskem obroču. 1,4-litrski bencinski motor je sicer dobro pisan na kožo temu avtomobilu, vendar je menjalnik, ki obotavljajoče prestavlja navzgor, glavni krivec za porabo bencina, ki je večja od tovarniških obljub.

C3 s sistemom samodejne zaustavitve in zagona motorja naj bi bil torej predvsem avtomobil za mestno gnečo, toda še vedno je največkrat uporabljan kot drugi avtomobil pri hiši. V notranjosti se vse od začetka ni spremenilo skoraj nič, razen seveda novih sedežnih prevlek in nekaj komaj opaznih detajlov. To pomeni, da voznika pričaka igriva armaturna plošča, trikraki volan s precej zapolnjeno sredico in dokaj udoben sedež. Potnikom zaradi dokaj skromne dolžine ni namenjeno veliko prostorskega razkošja, vsekakor pa se zaradi kupolaste strehe v tem avtomobilu brez težav vozijo tudi višinsko bolj obdarjeni ljudje. Prtljažnik je v razrednem prostorskem povprečju in tudi s podrto zadnjo klopjo ne dosega rekordov.

C3 prve generacije se torej odpravlja v zasluženi pokoj. Z bogato dediščino, ki jo zapušča večjemu in bolj odraslemu nasledniku. Spomini nanj bodo pretežno lepi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1360 ccm

Največja moč pri v/min: 65 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.990 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Preddvor / petek, 23. december 2016 / 17:00

Velik zalogaj kanalizacija v Tupaličah

Januarja bodo preddvorski svetniki v drugi obravnavi sprejemali občinski proračun.

Objavljeno na isti dan


Slovenija / torek, 7. julij 2015 / 00:07

Najbolje k zdravniku v javni mreži

Pred odhodom na počitnice Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) zavarovanim osebam svetuje, da za čas bivanja v tujini pravočasno uredijo tudi svoje zdravstveno zavarovanje, s čimer se lah...

Gospodarstvo / torek, 7. julij 2015 / 00:05

Ni razvoja brez sodelovanja

S projektom Velika planina – inovativni turistični produkt so študentje zasnovali učno pot Po stopinjah pastirjev in predlagali vključitev Domžalskega doma v mrežo Centra šolskih in obšolskih dejavnos...

Gospodarstvo / torek, 7. julij 2015 / 00:03

Bonami na svetovni razstavi

Rejec Stane Bergant iz Kokre je z žrebcem Bonamijem sodeloval na svetovni razstavi haflingerjev v tirolskem Ebbsu.

Kranj / torek, 7. julij 2015 / 00:01

Bil je dan Logistične brigade

Ni aktivnosti Slovenske vojske brez Logistične brigade, so poudarili na osrednji slovesnosti v Vojašnici Petra Petriča v Kranju.

Gorenjska / ponedeljek, 6. julij 2015 / 23:27

Zadnje slovo Slavka Avsenika

V torek bo zadnje slovo Slavka Avsenika v Begunjah na Gorenjskem. Cerkveni in civilni pogreb z žalno svečanostjo bo potekal od 16. ure do predvidoma 18.30.