Jesensko obarvana mladost

Test: Citroën C3 1.4 16V Stop & Start

Pri francoskem Citroënu se bodo nedvomno z nostalgijo in veseljem spominjali prve generacije modela C3, ki tudi na pragu upokojitve še ne kaže očitnih znakov staranja. Jajčasta karoserija je namreč že ob rojstvu marsikoga spomnila na legendarnega spačka in C3 je simpatično in dokaj mladostno zunanjost ohranil vse do letos, ko so mu dokončno napovedali slovo in umik nasledniku, ki pride prihodnje leto. Še pred tem so mu (tudi zato, ker je tako moderno pleteničiti o ekologiji) kot eno od možnosti dodali sistem samodejne zaustavitve in vnovičnega zagona motorja pri ustavljanju. Nič kaj revolucionarnega, a vendar koristno, predvsem zato, ker elektronika deluje spodobno, vsekakor pa precej bolje kot samodejni robotizirani menjalnik, ki nudi možnost ročnega prestavljanja z ročico ali vzvodoma na volanskem obroču. 1,4-litrski bencinski motor je sicer dobro pisan na kožo temu avtomobilu, vendar je menjalnik, ki obotavljajoče prestavlja navzgor, glavni krivec za porabo bencina, ki je večja od tovarniških obljub.

C3 s sistemom samodejne zaustavitve in zagona motorja naj bi bil torej predvsem avtomobil za mestno gnečo, toda še vedno je največkrat uporabljan kot drugi avtomobil pri hiši. V notranjosti se vse od začetka ni spremenilo skoraj nič, razen seveda novih sedežnih prevlek in nekaj komaj opaznih detajlov. To pomeni, da voznika pričaka igriva armaturna plošča, trikraki volan s precej zapolnjeno sredico in dokaj udoben sedež. Potnikom zaradi dokaj skromne dolžine ni namenjeno veliko prostorskega razkošja, vsekakor pa se zaradi kupolaste strehe v tem avtomobilu brez težav vozijo tudi višinsko bolj obdarjeni ljudje. Prtljažnik je v razrednem prostorskem povprečju in tudi s podrto zadnjo klopjo ne dosega rekordov.

C3 prve generacije se torej odpravlja v zasluženi pokoj. Z bogato dediščino, ki jo zapušča večjemu in bolj odraslemu nasledniku. Spomini nanj bodo pretežno lepi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1360 ccm

Največja moč pri v/min: 65 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.990 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / sobota, 1. julij 2017 / 14:30

Evropa dveh hitrosti

Drugi železniški tir iz Kopra do Divače že več kot leto dni zaposluje stroko, še bolj politiko, torej tudi medije in posledično nas – ljudstvo. Ne zato, da bi preverjal, v kakšni kondiciji...

Objavljeno na isti dan


Kronika / četrtek, 5. november 2009 / 07:00

Kriminal

Vlamljali podnevi Kamnik - V petek popoldne so neznani storilci vlomili v stanovanjsko hišo v okolici Kamnika, iz katere so odnesli za okoli dva tisoč...

Zanimivosti / četrtek, 5. november 2009 / 07:00

Srbski dnevi v Kranju

Kranj - Konec oktobra so bili v Kranju Srbski dnevi z več kulturnimi prireditvami: folklornim večerom, dramskim in literarnim večerom ter večerom pesmi pod naslovom Pesmi mojega...

Šenčur / četrtek, 5. november 2009 / 07:00

Zamudnikom odpisali polovico obveznosti

Občina Šenčur bo lastnikom, ki niso plačali priključnine na javno kanalizacijo, skupno odmerila le polovičen komunalni prispevek.

Šenčur / četrtek, 5. november 2009 / 07:00

Redar bo lahko tudi vklepal

Šenčur - Kot v drugih občinah so tudi v Šenčurju sprejeli občinski program varnosti, v katerem so na podlagi ocene trenutnih varnostnih razmer podrobneje določili vrsto in obseg...

Gorenjska / četrtek, 5. november 2009 / 07:00

S pričakovanji gledajo v nebo

Tudi na Starem vrhu se pripravljajo na novo smučarsko sezono. Karte bodo kmalu v predprodaji.