Jesensko obarvana mladost

Test: Citroën C3 1.4 16V Stop & Start

Pri francoskem Citroënu se bodo nedvomno z nostalgijo in veseljem spominjali prve generacije modela C3, ki tudi na pragu upokojitve še ne kaže očitnih znakov staranja. Jajčasta karoserija je namreč že ob rojstvu marsikoga spomnila na legendarnega spačka in C3 je simpatično in dokaj mladostno zunanjost ohranil vse do letos, ko so mu dokončno napovedali slovo in umik nasledniku, ki pride prihodnje leto. Še pred tem so mu (tudi zato, ker je tako moderno pleteničiti o ekologiji) kot eno od možnosti dodali sistem samodejne zaustavitve in vnovičnega zagona motorja pri ustavljanju. Nič kaj revolucionarnega, a vendar koristno, predvsem zato, ker elektronika deluje spodobno, vsekakor pa precej bolje kot samodejni robotizirani menjalnik, ki nudi možnost ročnega prestavljanja z ročico ali vzvodoma na volanskem obroču. 1,4-litrski bencinski motor je sicer dobro pisan na kožo temu avtomobilu, vendar je menjalnik, ki obotavljajoče prestavlja navzgor, glavni krivec za porabo bencina, ki je večja od tovarniških obljub.

C3 s sistemom samodejne zaustavitve in zagona motorja naj bi bil torej predvsem avtomobil za mestno gnečo, toda še vedno je največkrat uporabljan kot drugi avtomobil pri hiši. V notranjosti se vse od začetka ni spremenilo skoraj nič, razen seveda novih sedežnih prevlek in nekaj komaj opaznih detajlov. To pomeni, da voznika pričaka igriva armaturna plošča, trikraki volan s precej zapolnjeno sredico in dokaj udoben sedež. Potnikom zaradi dokaj skromne dolžine ni namenjeno veliko prostorskega razkošja, vsekakor pa se zaradi kupolaste strehe v tem avtomobilu brez težav vozijo tudi višinsko bolj obdarjeni ljudje. Prtljažnik je v razrednem prostorskem povprečju in tudi s podrto zadnjo klopjo ne dosega rekordov.

C3 prve generacije se torej odpravlja v zasluženi pokoj. Z bogato dediščino, ki jo zapušča večjemu in bolj odraslemu nasledniku. Spomini nanj bodo pretežno lepi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1360 ccm

Največja moč pri v/min: 65 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.990 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / sreda, 27. junij 2007 / 07:00

Letos pet občinskih nagrajencev

Na slavnostni akademiji ob letošnjem občinskem prazniku bodo podelili pet grbov občine Škofja Loka, zlatega in po dva srebrna in bronasta.

Objavljeno na isti dan


Kronika / ponedeljek, 16. september 2019 / 20:56

Pri podiranju drevesa se je smrtno ponesrečil Davo Karničar

Kranj – Kranjski policisti so danes popoldan v okolici Kranja obravnavali smrtno nesrečo pri podiranju drevesa na zasebnem zemljišču. »Okoliščine kažejo, da se je pri žaganju višje drevo prelomilo...

Slovenija / ponedeljek, 16. september 2019 / 20:43

V delovni gozdarski nesreči umrl alpinist in ekstremni smučar Davo Karničar

V nesreči je danes umrl 56-letni slovenski alpinist in ekstremni alpski smučar Davor Karničar, ki je leta 2000 kot prvi Zemljan smučal z vrha Mount Everesta, so potrdili na Planinski zvezi Slovenije....

GG Plus / ponedeljek, 16. september 2019 / 16:40

Domotožje ostaja

Pred časom so na Voglu organizirali brazilski večer. Gostila ga je restavracija Panorama – Viharnik, glavna tema večera pa je bila kulinarika. Za hrano je tokrat poskrbela Rosangele Rodrigues oziroma...

Gorenja vas-Poljane / ponedeljek, 16. september 2019 / 16:39

V dveh letih poplavno varnejši

Predstavniki Občine Gorenja vas - Poljane, republiške direkcije za vode in izbranega izvajalca, Gorenjske gradbene družbe, so v sredo v Poljanah podpisali pogodbo za izvedbo ukrepov za povečanje popla...

Zanimivosti / ponedeljek, 16. september 2019 / 16:38

Zgodba kranjske sivke

V čebelarskem domu v Brodeh so ob izteku projekta Med-o-vita odprli čebelarsko zbirko, dislocirano enoto Loškega muzeja.