Jesensko obarvana mladost

Test: Citroën C3 1.4 16V Stop & Start

Pri francoskem Citroënu se bodo nedvomno z nostalgijo in veseljem spominjali prve generacije modela C3, ki tudi na pragu upokojitve še ne kaže očitnih znakov staranja. Jajčasta karoserija je namreč že ob rojstvu marsikoga spomnila na legendarnega spačka in C3 je simpatično in dokaj mladostno zunanjost ohranil vse do letos, ko so mu dokončno napovedali slovo in umik nasledniku, ki pride prihodnje leto. Še pred tem so mu (tudi zato, ker je tako moderno pleteničiti o ekologiji) kot eno od možnosti dodali sistem samodejne zaustavitve in vnovičnega zagona motorja pri ustavljanju. Nič kaj revolucionarnega, a vendar koristno, predvsem zato, ker elektronika deluje spodobno, vsekakor pa precej bolje kot samodejni robotizirani menjalnik, ki nudi možnost ročnega prestavljanja z ročico ali vzvodoma na volanskem obroču. 1,4-litrski bencinski motor je sicer dobro pisan na kožo temu avtomobilu, vendar je menjalnik, ki obotavljajoče prestavlja navzgor, glavni krivec za porabo bencina, ki je večja od tovarniških obljub.

C3 s sistemom samodejne zaustavitve in zagona motorja naj bi bil torej predvsem avtomobil za mestno gnečo, toda še vedno je največkrat uporabljan kot drugi avtomobil pri hiši. V notranjosti se vse od začetka ni spremenilo skoraj nič, razen seveda novih sedežnih prevlek in nekaj komaj opaznih detajlov. To pomeni, da voznika pričaka igriva armaturna plošča, trikraki volan s precej zapolnjeno sredico in dokaj udoben sedež. Potnikom zaradi dokaj skromne dolžine ni namenjeno veliko prostorskega razkošja, vsekakor pa se zaradi kupolaste strehe v tem avtomobilu brez težav vozijo tudi višinsko bolj obdarjeni ljudje. Prtljažnik je v razrednem prostorskem povprečju in tudi s podrto zadnjo klopjo ne dosega rekordov.

C3 prve generacije se torej odpravlja v zasluženi pokoj. Z bogato dediščino, ki jo zapušča večjemu in bolj odraslemu nasledniku. Spomini nanj bodo pretežno lepi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1360 ccm

Največja moč pri v/min: 65 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.990 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 7. junij 2016 / 13:43

Šport na kratko

Avtomotošport – Za tekmovalci v državnem prvenstvu v reliju je druga dirka 6. reli Vipavska dolina. Dobila ga je posadka Aleks Humar in Jaka Cevc (renault clio R3T). Le dobri dve sekundi je za njim...

Objavljeno na isti dan


Splošno / nedelja, 13. april 2008 / 07:00

Očistimo svoje okolje

V radovljiški občini se tudi letos pridružujemo spomladanski akciji Turistične zveze Slovenije »Očistimo svoje okolje«, s katero društva, zavodi, šole in druge organizacije ter krajanke in krajan...

Radovljica / nedelja, 13. april 2008 / 07:00

Še je čas za pripombe

Osnutka občinskih podrobnih prostorskih načrtov za središče in staro jedro Krope bosta dodatno javno razgrnjena od 18. aprila do vključno 6. maja.

Splošno / nedelja, 13. april 2008 / 07:00

Miji Žagar v spomin

(9. 9. 1951 - 23. 3. 2008)

Radovljica / nedelja, 13. april 2008 / 07:00

Ministrstvo odpravilo odločbo

Ministrstvo za okolje in prostor je odpravilo odločbo gradbene inšpekcije za Rancingarjevo vilo.

Radovljica / nedelja, 13. april 2008 / 07:00

Načrti direkcije na državnih cestah

Radovljica - Direkcija RS za ceste je pred kratkim na regionalni cesti Lesce–Kamna Gorica–Lipnica posodobila most čez Savo na Lancovem, predvidoma letos jeseni pa bo nadaljevala...