Jesensko obarvana mladost

Test: Citroën C3 1.4 16V Stop & Start

Pri francoskem Citroënu se bodo nedvomno z nostalgijo in veseljem spominjali prve generacije modela C3, ki tudi na pragu upokojitve še ne kaže očitnih znakov staranja. Jajčasta karoserija je namreč že ob rojstvu marsikoga spomnila na legendarnega spačka in C3 je simpatično in dokaj mladostno zunanjost ohranil vse do letos, ko so mu dokončno napovedali slovo in umik nasledniku, ki pride prihodnje leto. Še pred tem so mu (tudi zato, ker je tako moderno pleteničiti o ekologiji) kot eno od možnosti dodali sistem samodejne zaustavitve in vnovičnega zagona motorja pri ustavljanju. Nič kaj revolucionarnega, a vendar koristno, predvsem zato, ker elektronika deluje spodobno, vsekakor pa precej bolje kot samodejni robotizirani menjalnik, ki nudi možnost ročnega prestavljanja z ročico ali vzvodoma na volanskem obroču. 1,4-litrski bencinski motor je sicer dobro pisan na kožo temu avtomobilu, vendar je menjalnik, ki obotavljajoče prestavlja navzgor, glavni krivec za porabo bencina, ki je večja od tovarniških obljub.

C3 s sistemom samodejne zaustavitve in zagona motorja naj bi bil torej predvsem avtomobil za mestno gnečo, toda še vedno je največkrat uporabljan kot drugi avtomobil pri hiši. V notranjosti se vse od začetka ni spremenilo skoraj nič, razen seveda novih sedežnih prevlek in nekaj komaj opaznih detajlov. To pomeni, da voznika pričaka igriva armaturna plošča, trikraki volan s precej zapolnjeno sredico in dokaj udoben sedež. Potnikom zaradi dokaj skromne dolžine ni namenjeno veliko prostorskega razkošja, vsekakor pa se zaradi kupolaste strehe v tem avtomobilu brez težav vozijo tudi višinsko bolj obdarjeni ljudje. Prtljažnik je v razrednem prostorskem povprečju in tudi s podrto zadnjo klopjo ne dosega rekordov.

C3 prve generacije se torej odpravlja v zasluženi pokoj. Z bogato dediščino, ki jo zapušča večjemu in bolj odraslemu nasledniku. Spomini nanj bodo pretežno lepi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1360 ccm

Največja moč pri v/min: 65 kW/90 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,9/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.990 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Radovljica / ponedeljek, 9. september 2013 / 11:36

Dobrodelna prireditev na dan prostovoljstva

Radovljica - V osnovni šoli Antona Janše v Radovljici se v teh dneh že pripravljajo na dobrodelno družabno prireditev, s katero bodo 18. septembra obeležili dan prostovoljstva. V goste bod...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / torek, 10. april 2007 / 07:00

Obrt in industrija

Kmetijska zadruga je leta 1948 ustanovila obrat čevljarstva s petimi zaposlenimi. Popravljali so obutev, izdelovali novo, delali polizdelke za Planiko. Leta 1958 so ustanovili podjetje O...

Kranj / torek, 10. april 2007 / 07:00

Marjan Gantar kandidat za predsednika RK

Kranj - V četrtek, 12. aprila, bo redna volilna skupščina Območnega združenja Rdečega križa Kranj. Predsednici Nadi Šifrer in organom združenja se je iztekel mandat, zat...

Zanimivosti / torek, 10. april 2007 / 07:00

Anketa: Vas brez ovir s hitrostnimi ovirami?

Cerklje - V tokratni kratki raziskavi se je našemu povabilu odzvalo kar 333 poklicanih v občini Cerklje. Štiri številke časopisa smo v zahvalo za sodelovanje poslali skupaj 171...

Zanimivosti / torek, 10. april 2007 / 07:00

Praznična velika noč

Tudi za letošnji največji krščanski praznik ni manjkalo pirhov, žegna, ragljanja in drugih običajev.

Gorje / torek, 10. april 2007 / 07:00

V novi občini prvič o proračunu

Gorje - Župan občine Gorje Peter Torkar je za ta četrtek sklical 3. redno sejo občinskega sveta, na njej pa bodo znova govorili o zaključnem računu proračuna obči...