Pomanjkanje športnega duha

Test: Renault Megane Coupe 1,6 16V Dynamique

S kupejevsko karoserijsko različico Megana so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. A kljub temu, da ta avtomobil na cesti vzbuja pozornost in napeljuje na športnost, vseeno ne gre za čistokrvnega športnika. Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, kajti avtomobil je preveč drzen, da bi si za volanom lahko predstavljali nekoga, ki je že preživel svoje najbolj ustvarjalno udobje. Z agresivnim sprednjim delom, mišičastimi boki in visokim ter nabuhlim zadkom deluje všečno, manj veselja pa je, ko se je treba spustiti precej nizko v potniško kabino. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi potniške glave so blizu strehe, povsem drugače pa se sedi spredaj, kjer zadreg s prostornostjo ni.

Voznika pričaka enaka armaturna plošča kot v petvratni karoserijski izvedbi, kar je za tiste z več adrenalina drobno razočaranje. Potem sledi še nekaj težko razumljivih podrobnosti, na primer pretirano osvetljen digitalni prikazovalnik hitrosti, ki je moteč zlasti v nočnem času, in preveč stikal za nastavitev komunikacijskega sistema in radijskega sprejemnika.

Čeprav je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik vsaj v začetku dokaj obetaven, se hitro razkrije njegova šibkost, ki je očitna predvsem, ko se je treba z avtomobilom zapoditi v klanec. Njegova sapa poide tako hitro kot pri tekaču, ki mora s seboj nositi preveč kilogramov; skratka ta stroj je premalo energičen za voznike, ki v tem Meganu vidijo športnika. Komur zadošča že športna zunanjost in zmerno dinamičen motor, sicer ne rabi nič drugega. Pravi športni sladokusci pa so prav gotovo pričakovali več. Ampak Renault se je nenazadnje šele prebudil iz dremeža.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/ 5,9/ 6,2/ l/100 km

Maloprodajna cena: 16.990 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / četrtek, 22. oktober 2009 / 07:00

Zaplet pri dodelitvi pomoči kmetijam

Kranj - Vlada je z uredbo namenila dva milijona evrov za blažitev poslabšanja ekonomskega položaja v prireji mleka, pri tem pa je določila, da so do podpore upravičene le kmetije, na kater...

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / četrtek, 29. marec 2007 / 06:00

Na Gorenjskem tri nove trgovine

V tem tednu so se po naključju zgodili na področju trgovine trije pomembni dogodki - tri pridobitve, ki kažejo, kako živahno se širi ta dejavnost.

Zanimivosti / četrtek, 29. marec 2007 / 06:00

Praznična cvetna nedelja

V nedeljo bo cvetna nedelja, zadnja nedelja pred veliko nočjo. Praznujemo jo v spomin na krščansko izročilo o prihodu Jezusa v Jeruzalem, kjer so ga, jahajočega na oslici, zasipali s p...

Slovenija / četrtek, 29. marec 2007 / 06:00

Lovci ponekod še brez lovišč

Predsednik Državnega sveta Janez Sušnik je prejšnji teden sklical posvet v zvezi z načrtovanimi spremembami zakona o divjadi in lovstvu. Lovska društva brez lovišč tudi na Gorenjskem.

Lukovica / četrtek, 29. marec 2007 / 06:00

Občine želijo odločati

Občine, povezane v Združenje občin Slovenije, podpirajo ustanovitev pokrajin.

Zanimivosti / četrtek, 29. marec 2007 / 06:00

Zvesti Gorenjskemu glasu

Franc Rajgelj, Lukmanov Francelj z Orehka, je na Gorenjski glas naročen že zelo dolgo. Vsaj toliko časa kot Gorenjski glas so pri hiši tudi bikci. »Kadar sem kupoval živ...