Pomanjkanje športnega duha

Test: Renault Megane Coupe 1,6 16V Dynamique

S kupejevsko karoserijsko različico Megana so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. A kljub temu, da ta avtomobil na cesti vzbuja pozornost in napeljuje na športnost, vseeno ne gre za čistokrvnega športnika. Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, kajti avtomobil je preveč drzen, da bi si za volanom lahko predstavljali nekoga, ki je že preživel svoje najbolj ustvarjalno udobje. Z agresivnim sprednjim delom, mišičastimi boki in visokim ter nabuhlim zadkom deluje všečno, manj veselja pa je, ko se je treba spustiti precej nizko v potniško kabino. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi potniške glave so blizu strehe, povsem drugače pa se sedi spredaj, kjer zadreg s prostornostjo ni.

Voznika pričaka enaka armaturna plošča kot v petvratni karoserijski izvedbi, kar je za tiste z več adrenalina drobno razočaranje. Potem sledi še nekaj težko razumljivih podrobnosti, na primer pretirano osvetljen digitalni prikazovalnik hitrosti, ki je moteč zlasti v nočnem času, in preveč stikal za nastavitev komunikacijskega sistema in radijskega sprejemnika.

Čeprav je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik vsaj v začetku dokaj obetaven, se hitro razkrije njegova šibkost, ki je očitna predvsem, ko se je treba z avtomobilom zapoditi v klanec. Njegova sapa poide tako hitro kot pri tekaču, ki mora s seboj nositi preveč kilogramov; skratka ta stroj je premalo energičen za voznike, ki v tem Meganu vidijo športnika. Komur zadošča že športna zunanjost in zmerno dinamičen motor, sicer ne rabi nič drugega. Pravi športni sladokusci pa so prav gotovo pričakovali več. Ampak Renault se je nenazadnje šele prebudil iz dremeža.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/ 5,9/ 6,2/ l/100 km

Maloprodajna cena: 16.990 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jesenice / sreda, 23. december 2015 / 12:40

Cestnina za predor Karavanke bo dražja

Jesenice – Prvega januarja se bo povišala cestnina za uporabo predora Karavanke, in sicer s sedem evrov na 7,2 evra za prvi cestninski razred (vozila do 3,5 tone). Vzrok za podražitev naj bi bila u...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / petek, 22. avgust 2008 / 07:00

Obrtno podjetniška zbornica kliče na pomoč

Ljubljana - Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, katere člani so tudi kleparji, krovci in tesarji, je v torek pozvala svoje člane obrtnike, ki lahko kakorkoli pomagajo pri odpr...

Gospodarstvo / petek, 22. avgust 2008 / 07:00

Elan se še pogaja z bankami

Dogovor z bankami je pogoj za pridobitev svežega kapitala iz dokapitalizacije.

Prosti čas / petek, 22. avgust 2008 / 07:00

Gorenjski mistri in missice

Primorska je doživela bum gorenjskih lent na izboru Miss Slovenije za Miss Alpe Adria International 2008, nič bolje pa ni bilo pri izboru lepotice in lepotca turizma Slovenije 2008. Oto in Maja pričak...

Šport / petek, 22. avgust 2008 / 07:00

Včeraj se je začel Rekreatur

Kranj - Včeraj popoldne se je v Kanižarici v Beli Krajini z 22 km dolgim prologom začel Rekreatur, ekipno kolesarjenje po Sloveniji, na katerem letos nastopa 24 ekip. Danes zjutr...

Slovenija / petek, 22. avgust 2008 / 07:00

Težko pričakovani Jakob Naglič

Postojna - V sredo, 20. avgusta, ob 16.13 je na svet prijokal Jakob Naglič, ki je pravi korenjak, saj je ob rojstvu tehtal 3,8 kilograma in meril 54 centimetrov. Mamica Olga Vonč...