Pomanjkanje športnega duha

Test: Renault Megane Coupe 1,6 16V Dynamique

S kupejevsko karoserijsko različico Megana so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. A kljub temu, da ta avtomobil na cesti vzbuja pozornost in napeljuje na športnost, vseeno ne gre za čistokrvnega športnika. Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, kajti avtomobil je preveč drzen, da bi si za volanom lahko predstavljali nekoga, ki je že preživel svoje najbolj ustvarjalno udobje. Z agresivnim sprednjim delom, mišičastimi boki in visokim ter nabuhlim zadkom deluje všečno, manj veselja pa je, ko se je treba spustiti precej nizko v potniško kabino. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi potniške glave so blizu strehe, povsem drugače pa se sedi spredaj, kjer zadreg s prostornostjo ni.

Voznika pričaka enaka armaturna plošča kot v petvratni karoserijski izvedbi, kar je za tiste z več adrenalina drobno razočaranje. Potem sledi še nekaj težko razumljivih podrobnosti, na primer pretirano osvetljen digitalni prikazovalnik hitrosti, ki je moteč zlasti v nočnem času, in preveč stikal za nastavitev komunikacijskega sistema in radijskega sprejemnika.

Čeprav je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik vsaj v začetku dokaj obetaven, se hitro razkrije njegova šibkost, ki je očitna predvsem, ko se je treba z avtomobilom zapoditi v klanec. Njegova sapa poide tako hitro kot pri tekaču, ki mora s seboj nositi preveč kilogramov; skratka ta stroj je premalo energičen za voznike, ki v tem Meganu vidijo športnika. Komur zadošča že športna zunanjost in zmerno dinamičen motor, sicer ne rabi nič drugega. Pravi športni sladokusci pa so prav gotovo pričakovali več. Ampak Renault se je nenazadnje šele prebudil iz dremeža.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/ 5,9/ 6,2/ l/100 km

Maloprodajna cena: 16.990 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Razvedrilo / četrtek, 7. september 2023 / 08:12

Francijevih osemdeset

Avgusta je okroglih osemdeset let praznoval Franci Fister iz Lesc. Praznovanj je bilo, kot se za tako obletnico spodobi, več: za sorodnike, prijatelje in sosede. Vsak od povabljenih mu veliko pomeni.

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / torek, 27. junij 2017 / 21:38

Spominski plošči hraniteljem orožja

Škofja Loka, Jezersko – Ko je leta 1990 takratni jugoslovanski politični vrh grozil z uvedbo izrednih razmer in razorožitvijo slovenskih obrambnih sil, se je zoper zahtevano oddajo orožja uprla več...

Jezersko / torek, 27. junij 2017 / 21:38

Zmagalo je domoljubje

Na Gorenjskem v teh dneh potekajo spominske slovesnosti v počastitev obletnice osamosvojitvene vojne leta 1991.

Razvedrilo / torek, 27. junij 2017 / 21:35

Koncert pesmi Iztoka Mlakarja

Kranj – V petek, 30. junija, bo ob 21. uri KluBar gostil koncert pesmi Iztoka Mlakarja v izvedbi etno skupine Poseben gušt.

Razvedrilo / torek, 27. junij 2017 / 21:35

Prihaja SubArt Festival

V Kranju se v četrtek, 29. junija, začenja že deveta izvedba glasbeno-ustvarjalnega SubArt festivala. Eden izmed vrhuncev festivala bo že petkov koncert zasedbe Laibach v Letnem gledališču Khislstein.

Gorenjska / torek, 27. junij 2017 / 18:13

Umik v senco pred vročino

Letošnji junij je na Gorenjskem po povprečni temperaturi zraka za zdaj za okoli dve stopinji Celzija toplejši od dolgoletnega povprečja. Zelo pomembno je, da z upoštevanjem napotkov za ravnanje v času...