Pomanjkanje športnega duha

Test: Renault Megane Coupe 1,6 16V Dynamique

S kupejevsko karoserijsko različico Megana so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. A kljub temu, da ta avtomobil na cesti vzbuja pozornost in napeljuje na športnost, vseeno ne gre za čistokrvnega športnika. Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, kajti avtomobil je preveč drzen, da bi si za volanom lahko predstavljali nekoga, ki je že preživel svoje najbolj ustvarjalno udobje. Z agresivnim sprednjim delom, mišičastimi boki in visokim ter nabuhlim zadkom deluje všečno, manj veselja pa je, ko se je treba spustiti precej nizko v potniško kabino. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi potniške glave so blizu strehe, povsem drugače pa se sedi spredaj, kjer zadreg s prostornostjo ni.

Voznika pričaka enaka armaturna plošča kot v petvratni karoserijski izvedbi, kar je za tiste z več adrenalina drobno razočaranje. Potem sledi še nekaj težko razumljivih podrobnosti, na primer pretirano osvetljen digitalni prikazovalnik hitrosti, ki je moteč zlasti v nočnem času, in preveč stikal za nastavitev komunikacijskega sistema in radijskega sprejemnika.

Čeprav je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik vsaj v začetku dokaj obetaven, se hitro razkrije njegova šibkost, ki je očitna predvsem, ko se je treba z avtomobilom zapoditi v klanec. Njegova sapa poide tako hitro kot pri tekaču, ki mora s seboj nositi preveč kilogramov; skratka ta stroj je premalo energičen za voznike, ki v tem Meganu vidijo športnika. Komur zadošča že športna zunanjost in zmerno dinamičen motor, sicer ne rabi nič drugega. Pravi športni sladokusci pa so prav gotovo pričakovali več. Ampak Renault se je nenazadnje šele prebudil iz dremeža.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/ 5,9/ 6,2/ l/100 km

Maloprodajna cena: 16.990 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorje / četrtek, 27. junij 2024 / 12:26

Občinski in državni praznik počastili z igro

Minuli četrtek so se občani Gorij zbrali, da bi proslavili občinski in državni praznik ter obenem počastili zaslužne posameznike, ki s svojim delom pomembno prispevajo k lokalni skupnosti.

Objavljeno na isti dan


Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Vozovnice prek spleta

Pri Avtobusni postaji Ljubljana so se letos še posebej pripravili na povečanje števila potnikov na primestnih in mestnih avtobusih Ljubljanskega potniškega prometa ob informativnih dnevih. Zato s...

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Novi programi na Gorenjskem

Na ravni srednjega poklicnega izobraževanja bodo v Srednji biotehniški šoli Kranj prihodnje šolsko leto izobraževali tudi peke in slaščičarje, česar doslej na Gorenjskem še ni bilo. V Srednji...

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Najbolj iskani poklici v Sloveniji

Po podatkih ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo med najbolj iskane poklice pri nas na ravni visoke izobrazbe sodijo: univerzitetni diplomirani inženir strojniš...

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Manj mest za izredni študij

Prihodnjim študentom bo letos na voljo 24.874 vpisnih mest na univerzah in samostojnih visokošolskih zavodih.

Splošno / torek, 6. februar 2007 / 06:00

Največ mest v gimnazijskih programih

Osnovno šolo na Gorenjskem letos končuje 2066 učencev, gorenjske srednje šole pa razpisujejo 2598 vpisnih mest.