Pomanjkanje športnega duha

Test: Renault Megane Coupe 1,6 16V Dynamique

S kupejevsko karoserijsko različico Megana so pri Renaultu pokazali, da je bilo oblikovalcem dovoljeno izživeti svojo domišljijo v precej večji meri, kot smo bili pri tej francoski znamki vajeni doslej. A kljub temu, da ta avtomobil na cesti vzbuja pozornost in napeljuje na športnost, vseeno ne gre za čistokrvnega športnika. Pri kreiranju zunanjih potez krojači avtomobilske pločevine zagotovo niso imeli v mislih starejše generacije, kajti avtomobil je preveč drzen, da bi si za volanom lahko predstavljali nekoga, ki je že preživel svoje najbolj ustvarjalno udobje. Z agresivnim sprednjim delom, mišičastimi boki in visokim ter nabuhlim zadkom deluje všečno, manj veselja pa je, ko se je treba spustiti precej nizko v potniško kabino. Kot bolj ali manj velja za vse kupeje, je za dostop do zadnjih sedežev treba pokazati precej gibčnosti, vzdolžnih centimetrov primanjkuje in tudi potniške glave so blizu strehe, povsem drugače pa se sedi spredaj, kjer zadreg s prostornostjo ni.

Voznika pričaka enaka armaturna plošča kot v petvratni karoserijski izvedbi, kar je za tiste z več adrenalina drobno razočaranje. Potem sledi še nekaj težko razumljivih podrobnosti, na primer pretirano osvetljen digitalni prikazovalnik hitrosti, ki je moteč zlasti v nočnem času, in preveč stikal za nastavitev komunikacijskega sistema in radijskega sprejemnika.

Čeprav je 1,6-litrski bencinski štirivaljnik vsaj v začetku dokaj obetaven, se hitro razkrije njegova šibkost, ki je očitna predvsem, ko se je treba z avtomobilom zapoditi v klanec. Njegova sapa poide tako hitro kot pri tekaču, ki mora s seboj nositi preveč kilogramov; skratka ta stroj je premalo energičen za voznike, ki v tem Meganu vidijo športnika. Komur zadošča že športna zunanjost in zmerno dinamičen motor, sicer ne rabi nič drugega. Pravi športni sladokusci pa so prav gotovo pričakovali več. Ampak Renault se je nenazadnje šele prebudil iz dremeža.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/ 5,9/ 6,2/ l/100 km

Maloprodajna cena: 16.990 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Železniki / četrtek, 1. julij 2010 / 07:00

Zamujajo s cesto v Sorico

Soričane skrbi, da bo cesta zaradi obnove že drugo zimo zapored zaprta. Na Cestnem podjetju Kranj zagotavljajo, da bodo dela predvidoma končana do konca oktobra.

Objavljeno na isti dan


Slovenija / petek, 14. december 2018 / 07:00

Ustavna obtožba čaka

V poslanskih skupinah SDS, NSi in SNS bodo še počakali z vložitvijo ustavne obtožbe premierja Marjana Šarca zaradi neuresničitve ustavne odločbe glede financiranja zasebnega šolstva.

Razvedrilo / petek, 14. december 2018 / 15:46

Ženski večer

V Elanovi prodajalni v Begunjah so pripravili poseben dogodek, namenjen nežnejšemu spolu; Helena Blagne pa je konec tedna razprodala ljubljansko Halo Tivoli.

Rekreacija / petek, 14. december 2018 / 15:41

Pogled v Sveto deželo

Stari tabor (603 n. m.) – Hrib s skromno višino pohodniku ponudi precej: v jesenskih dneh škrlatne barve čudovitega ruja, malce adrenalina pod vrhom, čudovit razgled ter pogled v Sveto deželo. Mi ne v...

Zanimivosti / petek, 14. december 2018 / 15:31

Polikarp Brolih - jubilant z Brezij

Frančiškanski pater Polikarp Brolih, rojen na Zgornji Beli v preddvorski občini, je bil star 95 let.

GG Plus / petek, 14. december 2018 / 15:06

Cankarjeve ženske: od matere Neže do nesojene žene Milene

Po eni strani soglašamo, da je Ivan Cankar ustvaril največji opus v zgodovini slovenske literature, tako po obsegu kot po dosegu. Po drugi pa ni ustvaril tistega, kar je prva naloga večine moških – ni...