Junaki ljubeljskih strmin
Junaštvo je bilo, da so člani AMD Tržič popravili uničeno cesto na stari prelaz Ljubelj in izvedli 13. Hrastov memorial. Junaške so bile tudi vožnje s starimi vozili v hudo strmino.
Ljubelj – Po neurju, ki je na začetku septembra uničilo makadamsko cesto na stari mejni prelaz Ljubelj, je bil gorski preizkus starodobnikov 12. in 13. septembra v negotovosti. Člani Avto-moto društva Tržič in drugi so krepko prijeli za delo. Trud ni bil zaman, saj je na 13. Hrastov memorial prišlo prek osemdeset tekmovalcev iz šestih držav, tekmo pa so spremljali številni obiskovalci.
»Kapo dol pred našimi fanti, ki jim je uspelo popraviti cesto in organizirati imenitno tekmo,« je dejala predsednica Sekcije oldtimerjev AMD Tržič Janja Budič. Direktor dirke Aleš Bešter je dodal, da so premagali še drugo veliko skrb. Zbrali so dovolj denarja za prireditev, ki je bila letos zadnjič dvodnevna. Veseli so bili zlasti obiska okrog 3500 ljudi, ki so si prišli ogledat sobotni trening in nedeljsko tekmo. Uspešno nadaljevanje tradicije ljubeljskih tekem je pohvalil Marjan Romih, ki je bil direktor dirke deset let, sedaj pa jo obiskuje kot gledalec. Strmo 2300-metrsko progo je do vrha prehodil tudi predsednik častnega odbora Janez Bohorič. Po tekmi je podelil pokale za posebne dosežke. Pri ženskah so jih prejele Špela Bohinjec, Janja Budič in Mija Debevc. Najbolj originalen predvojni motor je bil DKW 1937, ki ga vozi Jože Meglič, povojni motor Jawa 1958 pa je imel Sven Conc iz Avstrije. Pokal za najstarejši motor Condor 1929 je dobil Anton Zaplotnik, najstarejši voznik je bil 75-letni Albin Šturm, najbolj oddaljeni tekmovalec pa Slobodan Krunić iz Srbije. Pokal za najboljši čas si je priboril Valentin Novak na Puchu 1953 iz Avstrije. Pokale so prejeli tudi najboljši trije tekmovalci v devetih kategorijah. Med motorji s prikolico nad petsto kubičnimi centimetri sta na BMW l939 zasedla drugo mesto Miro in Anka Hrast, ki sledita vzoru pokojnega dirkača Mirka Hrasta.