Laško ostaja, le brez strešice
V Pivovarni Laško si v zadnjih dneh kljuko podajajo predstavniki različnih svetovnih pivovarskih gigantov. Samo še vprašanje časa je, kdaj bo nekdo od njih na mizo vrgel denar. V kranjskem oblikovalskem studiu Schwab & Beer`s smo že pripravili nekaj idejnih osnutkov za "novo" Laško pivo.
Razprodaja Pivovarne Laško se uspešno nadaljuje. Delnice si med seboj, blago rečeno »izmenjujejo« razne investicijske družbe, poslovni koncerni, finančni holdingi, obrtniške delavnice in podobno. Ker gre za veliko firmo, katere formalni lastniki so različna podjetja, gre v prihodnje pričakovati, da bo prišlo do nadaljnjih prestrukturiranj lastništva. Iz preverjenih virov smo izvedeli, da bo večji delež odkupil finančni holding Finta 1, manjši delež pa nameravata odkupiti tudi družbi Fora invest in Štala Prima. Menda tudi stečaj Infond Holdinga ni več vprašanje, samo še prosto dvorano morajo dobiti. Baje, da bodo ob stečaju pripravili tudi krajšo sedmino. No, kakorkoli že, finančni strokovnjaki so mnenja, da gre zgolj za vmesne nakupe, saj naj bi v zadnjem stadiju tako imenovane »Zlatorogove tržnice« na plano prišla ena od velikih pivovarskih multinacionalk s konkretno ponudbo.
»Jeb… nacionalni interes, če je na koncu nacija en človek, le multinacionalka je tista, ki bo Laško pivo naredila za svetovno blagovno znamko in tako slovenskega kozla ponesla v svet,« je razmišljal direktor, kreativni vodja, poleg mojstra fotografije edini oblikovalec v oblikovalskem studiu Schwab & Beer's. Še isti trenutek se je lotil dela in pripravil nekaj idejnih osnutkov za nov znak, s katerim bo Laško pivo prodrlo v svet. V kratkem pogovoru nam je povedal, da se je pri oblikovanju novega znaka nanašal na interne informacije o multinacionalkah, ki si v Laškem podajajo kljuko tamkajšnje uprave. »Izvedel sem, da so bili v Laškem večkrat videni predstavniki znane irske blagovne znamke, prav tako pa so na pogovore že prišli Nizozemci in Američani. Del laškega pivovarskega podjetja je odkupil tudi že italijanski poslovnež. Menda za znanega italijanskega pivovarja,« je povedal avtor štirih idejnih osnutkov, ki so malo da ne briljantni. Skromno mnenje Malega Brata pač.
Kot kaže, naj bi ime blagovne znamke Laško ostalo, ne bo pa več imena Zlatorog, ker ta v angleščini pač nič ne pomeni, zato bo ostalo le pri znamki Laško. »Že takoj mi je bilo jasno, da strešice na črki s torej »š« v imenu ne bo. Zakaj? Preprosto zato, ker angleški, italijanski in flamski jezik črke »š« ne poznajo, pa tudi v originalnih fontih velikih blagovnih znamk strešice ni.« Medtem ko oblikovalski genij iz podjetja Schwab & Beer's v kuverte pakira oblikovne rešitve in jih pošilja na naslove štirih v Laškem aktualnih multinacionalk, smo mu postavili še eno vprašanje, namreč: Kako to, da ste pripravili možne idejne osnutke za znak Laškega, še preden je pivovarno v večinskem deležu kupila katera od naštetih pivovarn?
Odgovoril nam je: »Stari, kje pa ti živiš? Jaz v kapitalizmu in ta je krut. Kdor prej pride, ta ima več možnosti za uspeh. Sicer pa imam narejen tudi že nov znak za Coca Colo, samo še čakam, da jih bo kupil brezjanski Vipi.«