Naslednja stopnja hibridnosti
Novi Lexus RX ima novo obliko in izpopolnjen hibridni pogon.
Pred več kot desetimi leti je bil Lexus RX eden prvih prestižnih športnih terencev, predvsem pa prvi s hibridnim pogonom. Celo generacijsko dobo je avtomobil prestal brez večjih sprememb, medtem ko je njegov naslednik oblikovno in tehnično dovolj drugačen, da se lahko odločno podaja v bitko s časom in tekmeci. Nova generacija modela RX ne prinaša s seboj revolucionarnega oblikovnega preobrata, vendar je zunanjost posodobljena do te mere, da je že na prvi pogled vidno, da gre za povsem nov avtomobil. Še bolj kot oblikovni napredek in sveža zasnova notranjosti pa so pomembne spremembe v drobovju. Različica s hibridnim pogonom RX 450h ima modificiran bencinski motor, 3,5-litrski šestvaljnik s 155 kilovati (210 KM), ki mu pri delu pomagata še elektromotorja, na sprednji osi z močjo 123 kilovatov in na zadnji s 50 kilovati. Slednja omogočata počasnejšo vožnjo samo z električnim pogonom v razdalji treh kilometrov in s hitrostjo do 50 kilometrov na uro. Voznik električni pogon lahko vključi z gumbom na armaturni plošči, delovanje pogonskega sklopa pa spremlja na zaslonu. Električna motorja sta opremljena z nikelj-metalno baterijo, ki se polni med zaviranjem in tudi med delovanjem bencinskega motorja. Za tiste, ki jim ni toliko mar za ekonomiko in varovanje okolja, ostaja na izbiro različica RX 350, ki ima v nosu zgolj 3,5-litrski šestvaljni bencinski motor, ki terenca žene z 204 kilovati (277 KM), vsakokrat pa se s pomočjo inteligentnega sistema navor prenaša na vsa štiri kolesa. Skoraj odveč je poudarjati, da se Lexus RX ponaša s popolno opremo za varnost in udobje, kot se za prestižne avtomobile spodobi. Bencinski RX 350 je naprodaj za najmanj 58.000, RX 450h pa za 64.700 evrov.