Velika planina potrebuje razvojni načrt
Občinska uprava bo proučila možnosti, da bi nihalka postala javno prevozno sredstvo.
Kamnik – Po približno desetih urah razgrete razprave, ko je že kazalo, da Kamničani res ne vedo, kaj bi z Veliko planino, so svetniki le sprejeli nekaj sklepov, ki bi družbo Velika planina, d. o. o., ki je še vedno v stoodstotni lasti občine, le potegnili iz rdečih številk, planino pa ohranili kot eno največjih naravnih zanimivosti pri nas.
Svetniki so se seznanili z letnim poročilom družbe za lansko leto, delovanjem žičniškega sistema, razvojnimi možnostmi in poslovnim načrtom družbe za leto 2009. Po razpravi, kjer ni manjkalo očitkov na poslovanje družbe, ki je leto zaključila s primanjkljajem več kot sto tisoč evrov, in očitkov občinski upravi, ki naj kljub številnim dosedanjim študijam ne bi imela prave vizije, kaj s planino storiti, so svetniki soglasno sprejeli sklep, naj občinski svet do jeseni imenuje delovno skupino, ki bo zbrala vse interese, jih povezala in pripravila načrt razvoja Velike, Male in Gojške planine ter doline Kamniške Bistrice. V delovni skupini bodo sodelovali predstavniki družbe Velika planina, d. o. o., predstavniki agrarnih skupnosti, PD Bajtar, RD Rigelj, predstavniki Meščanske korporacije, občinske uprave in občinskega sveta. Prav tako so občino zavezali, da nepremičnin na planini ne sme prodajati brez soglasja Občinskega sveta, do septembra pa mora uprava proučiti tudi vse zakonske in finančne posledice in potrebne ukrepe, če bi se nihalka opredelila kot javno prevozno sredstvo, s čimer bi se občina kot lastnica družbe lahko izognila večjim stroškom, ki jih ima z vzdrževanjem nihalke.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
