Slovenski moped s Tajvana
Moped Tori Master je zanesljiv in cenen dvokolesnik.
Čeprav so časi bolj naklonjeni modernim skuterjem, še obstaja kategorija voznikov dvokoles, ki se odločajo za bolj robustna in preprosta vozila. Mednje sodi novi Tori Master, moped v kategoriji do 50 kubičnih centimetrov, ki je bil razvit v Sloveniji, izdelujejo pa ga v tehnološko zelo razviti tovarni na Tajvanu. Moped je v celoti izdelan iz materialov (železo, pločevina in cevi), ki jih je možno preprosto vzdrževati in obnavljati, hkrati je Tori Master zelo nezahteven za servisiranje in ga lahko vsak lastnik vzdržuje sam.
Pogonu je namenjen 1,8-kilovatni štiritaktni motor, izdelan na osnovi poznanega Hondinega agregata, ki se je na preizkusih izkazal kot najbolj vzdržljiv 50-kubični motor na svetu. Štiristopenjski menjalnik je na voljo v izvedbah z ročno ali polsamodejno sklopko. Moped ima elektronsko omejitev hitrosti na 45 kilometrov na uro, kar zagotavlja primerno pospeševanje in majhno porabo goriva, po preizkusu, ki so ga opravili na Pošti Slovenije, 2,5 litra bencina na 100 kilometrov. Šasija in celoten moped sta zasnovana tako, da omogočata izdelavo različnih izvedb za ciljne skupine uporabnikov, kot so poštarji in raznašalci časopisov, policisti, dostavljavci hrane, in različne komunalne dejavnosti za uporabo v vseh letnih časov.
Na leto naj bi iz tovarne na Tajvanu prišlo 10 tisoč Tori Masterjev; za moped je treba na slovenskem trgu odšteti 1.149 evrov.