Poletje v avtu
Klimatske naprave v avtomobilih postajajo vse bolj nepogrešljiv del opreme.
Število kupcev novih avtomobilov, ki se odločijo, da bo v njihovem novincu tudi klimatska naprava, v zadnjih letih precej narašča, k čemur so nedvomno pripomogle tudi visoke poletne temperature. Ohlajevanje zraka v avtomobilu nam lahko krepko olajša potovanje v pasje vročih dneh, seveda, če se ravnamo po priporočilih za uporabo klimatske naprave. Če je med zunanjo vročino in zrakom v potniški kabini prevelika razlika, tvegamo, da bomo v avtomobilu staknili prehlad, zato naj bo razlika le od tri do štiri stopinje Celzija. Pomembno je tudi, da si hladnega piša ne usmerimo neposredno v glavo, saj tudi v tem primeru tvegamo, da nas bo kmalu začela boleti glava. Sicer pa v dolgih kolonah v poletni vročini »trpi« tudi naš štirikolesnik. Kadar stojimo v koloni, se avtomobilski motor greje bolj, kot je treba, saj skozi reže za hlajenje ne pride dovolj svežega zraka. Zato v zastoju ne zapeljimo neposredno do pred seboj stoječega avtomobila, ampak pustimo nekaj metrov praznega prostora, saj sicer do hladilnega sistema prihaja še učinek toplote izpušnih plinov. Klimatska naprava na segrevanje avtomobilskega motorja sicer nima neposrednega vpliva, saj sta avtomobilski hladilni sistem in klimatizacija ločena sistema. Nekaj več pozornosti pa je v teh primerih treba posvetiti starejšim avtomobilom, kjer je več možnosti, da se bo motor segrel nad primerno temperaturo. Zato ni odveč pogost nadzor nad merilnikom temperature hladilne tekočine.
Klimatska naprava zahteva tudi nekaj vzdrževanja. Proizvajalci avtomobilov predpisujejo, v kakšnem časovnem obdobju je treba menjati filtre v dovodih zraka v kabino, prav tako, kdaj je treba zamenjati polnilni plin v klimatizacijskem sistemu. Nepravilno delovanje klimatske naprave lahko zaznamo tudi po neprijetnem vonju, ki prihaja iz zračnih režali, ali če je ohlajevanje zraka prepočasno.