Avtomobili za krizne čase
Cene petih najcenejših avtomobilov na slovenskem trgu se gibljejo med 6.500 in 8.000 evri.
Kupci avtomobilov so vse bolj racionalni in zato pri odločitvi za nov štirikolesnik pričakujejo cenovne popuste, darila v obliki različne dodatne opreme in še kakšno drugo ugodnost. Tisti, ki se odločajo za enega od najcenejših avtomobilov, so običajno v dilemi, ali ni morda bolje izbrati rabljenega in večjega. Hkrati je treba upoštevati tudi prednosti lastništva novega avtomobila, kar pomeni vsaj dve leti brezskrbnosti zaradi morebitnih okvar v garancijskem roku in nižje stroške vzdrževanja. Na slovenskem trgu je treba za najcenejše avtomobile odšteti med 6.500 in 8.000 evri.
Najmanj za najmanjšega
Trenutno se za najnižjo ceno dobi Kiin malček Picanto. Majhen mestni avtomobil s petimi vrati z vračunanim popustom stane 6.490 evrov. Za ta denar je v nosu 1,0-litrski bencinski motor s 46 kilovati, ki v malčku deluje povsem suvereno. Med serijsko varnostno opremo sta vključena protiblokirni zavorni sistem, voznikova zračna blazina. Posebnih dodatkov za udobje ni, za Picanta s klimatsko napravo pa je treba imeti približno 900 evrov več.
V znamenju številke šest
Dacia Sandero je drugi najcenejši avtomobil na slovenskem trgu in nedvomno ima najugodnejše razmerje med ceno in velikostjo. Cena za osnovno različico je v znamenju številke šest in znaša natanko 6.666 evrov. Oprema za varnost in udobje je v tej prostorni petvratni kombilimuzini skromna, vsebuje protiblokirni zavorni sistem ter voznikovo varnostno blazino. Ponujen motor je 1,4-litrski bencinski štirivaljnik s 55 kilovati.
Cena vselej ne pove vsega
Najmanjši model Chevroleta je bil pred časom dokaj priljubljen, potem se je nekoliko upehal. Za 7.450 evrov je naprodaj petvratni malček, v katerem je z varnostno blazino poskrbljeno le za voznika, zanesljivost zaviranja pa je podkrepljena s protiblokirnim sistemom. Šibka točka je že precej prileten in dokaj neodziven 0,8-litrski trivaljni bencinski motor z 38 kilovati moči in relativno šibkim navorom.
Dostopen dolenjski malček
Renault Twingo je med najcenejšimi malčki na slovenskem trgu tudi najmlajši, kar pomeni tudi najbolje dodelano tehnologijo. V osnovni izvedbi za 7.590 evrov ga poganja sorazmerno varčni 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 43 kilovati (60 KM). Varnost v potniški kabini zagotavljata obe čelni varnostni blazini, v pomoč pri zaviranju je protiblokirni sistem, žal pa ta trivratni novomeški malček v osnovni izvedbi ne premore volanskega servoojačevalnika.
Enoglasni francoski duet
Med najcenejšimi avtomobili na slovenskem trgu se najdeta tudi Citroën C1 in Peugeot 107, ki imata zaradi skupne genetike tudi povsem enako ceno 7.930 evrov. Ob boku bi jima morala stati tudi tehnično enaka Toyota Aygo, ki pa je precej dražja. Motor je 1,0-litrski bencinski trivaljnik s 50 kilovati, oprema pa med drugim vključuje obe čelni varnostni blazini in protiblokirni zavorni sistem. Največja slabost je majhen prtljažnik.