Iskanje dodane vrednosti

Test: Hyundai i30 CW 1.6 Comfort

Pod oznako crossover wagon Hyundai umešča svoj i30 med kombije spodnjega srednjega razreda. Vendar ni na tem avtomobilu prav ničesar, kar bi upravičevalo oznako, ki pripada bolj ali manj resnim avtomobilom. Bolj smiselno bi bilo, če bi ga imenovali family wagon, saj je po zasnovi in uporabnosti najbolj naklonjen družinski uporabi. Zunanjost i30 CW v večji meri povzema obliko kombilimuzinske karoserijske različice, na novo je ukrojen le zadek, ki zaradi dokaj zadržanih potez nikakor ni izjemno razburljiv. A to tudi ni njegova naloga, saj je bolj pomembno, da pod seboj skriva prostoren 415-litrski prtljažnik, ki lahko sprejme skoraj vse, kar si za potovanje zamislijo družinski člani, s podrto klopjo, ko je prostora več kot solidnih 1593 litrov, pa lahko prevzame še zahtevnejše naloge. Ker je bil i30 zasnovan predvsem za kupce na stari celini, je razumljivo, da so se snovalci potrudili, da notranjost ni utesnjena in voznikovo delovno mesto ne dolgočasno. Zato so pred voznikovimi očmi dobro pregledni merilniki z nekoliko preveč močno modro osvetlitvijo, večinoma logično razporejena stikala in ne ravno povsem logičen potovalni računalnik, zraven pa še solidna oprema za varnost in udobje, zaradi katere si je treba omisliti vsaj srednji serijski paket.

Tudi pri motorju je po vsej verjetnosti bolje izbrati kaj drugega kot 1,6-litrski bencinski štirivaljnik. Pogonski stroj na papirju obljublja solidno zalogo moči in navora, a se v praksi mit o zmogljivosti hitro razblini. Motorju je treba priznati solidno prožnost in dokaj dobro usklajenost z natančnim menjalnikom, toda zdi se, da ima najslabše trenutke ravno v območju vrtljajev, ki je najprimernejše za potovalno vožnjo. Tudi pri bencinski žeji ne sledi tovarniškim obljubam, ampak je nekoliko zahtevnejši, vse skupaj pa je še bolj izrazito pri polni težnostni obremenitvi. Ob tem vsaj dobro uglašeno podvozje ostaja dokaj neobčutljivo, kar pomeni ohranitev uravnoteženosti med zanesljivo lego in udobjem. Vsekakor pa ima ta avtomobil veliko dela tudi z razredno konkurenco, kjer ima opraviti s številnimi agresivnimi in uveljavljenimi imeni.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1591 ccm

Največja moč pri v/min: 93 kW/126 KM

Najvišja hitrost: 192 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,0/ 5,2/ 6,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 16.490 EUR

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 19. maj 2009 / 07:00

Šahovska turnirja

Peti ponedeljkov turnir Gorenjka 09 V Lescah so odigrali letošnji 5. turnir v hitropoteznem šahu. Med 18 igralci je bil prepričljivo najboljši Franc Rodman iz ŠD Jesen...

Objavljeno na isti dan


Avtomobilizem / sreda, 7. maj 2008 / 07:00

Dragocene izkušnje

Test: Citroën Jumpy Furgon X L1H1 HDi 90

Avtomobilizem / sreda, 7. maj 2008 / 07:00

Vreme: jasno z grmenjem

Audi v pomlad z dvema novima modeloma, A3 Cabrioletom in A4 Avantom.

Zanimivosti / sreda, 7. maj 2008 / 07:00

Z veziljami v pomladne dni

Bled - Tako so naslovili razstavo ročnih del članic veziljskih krožkov Bled, Rečica, Bohinjska Bela, Gorje in Zasip, ki si jo je bilo do nedelje mogoče ogledati v preddverju Fest...

Žirovnica / sreda, 7. maj 2008 / 07:00

Praznovali tudi v Domu pri izviru Završnice

Žirovnica - Minuli četrtek je v Domu pri izviru Završnice potekal dvanajsti tradicionalni shod občanov Žirovnice, ki je bil tudi tokrat posvečen 1. maju, prazniku dela. »Čeprav j...

Tržič / sreda, 7. maj 2008 / 07:00

Tržičani v Glinje na Koroškem

Tržič - Nova Slovenija in Ženska zveza pri Novi Sloveniji, krščanski ljudski stranki Tržič sta konec tedna organizirali avtobusni izlet in romanje v Glinje/Glainach na Koroškem,...