Adrenalinski cestni športnik
Ford ima v avtomobilskem športu za seboj tri desetletja uspešne zgodovine. Pisati jo je začel Escort RS že davnega leta 1969, nato se je skozi različne modele nadaljevala do letošnjega novinca Focusa RS. Novi najzmogljivejši Focus ima pod motornim pokrovom rohneči 2,5-litrski bencinski petvaljnik, ki s pomočjo prisilnega polnjenja razvije vznemirljivih 224 kilovatov (305 KM) pri 6500 vrtljajih in 440 Nm navora, ki je na voljo v območju med 2300 in 4500 vrtljaji. Regulacijo motornega navora pri prenosu na sprednji kolesni par uravnava posebej razviti diferencial, sicer pa so Fordovi strokovnjaki močno učvrstili karoserijo in v športnem slogu nastavili podvozje. To omogoča prave vozne užitke, odlično lego v ovinkih in nadpovprečno stabilnost pri vožnji naravnost. Še preden se kolesa zavrtijo, športnik očara s svojimi potezami in slogom, ki odraža zmogljivost, ter znižanim, »popadljivim« videzom. Tega poudarjajo le tri posebne barve, ultimativno zelena, zmogljivostno modra in zamrznjeno bela. Na slovenskem trgu je treba za Focus RS odšteti 32.980 evrov.