Drugi krog maratona
Mazda3 v novi, drugi generacijski podobi prihaja tudi na slovenske ceste.
Po skoraj šestih letih proizvodnje in več kot dveh milijonih prodanih primerkov, prvo generacijo svojega najbolj priljubljenega modela Mazda3 japonska Mazda nadomešča s povsem novim, enako označenim avtomobilom. Mazda3 druge generacije se podaja v prodajni boj s temeljito osveženo zunanjostjo, novimi motorji in izboljšanimi varnostnimi elementi. Ob tem novinka ohranja dobršen del prvotne identitete, vendar je njena zunanja podoba bolj izrazita in dinamična, verjetno tudi bolj všečna za evropske oči. Ker Mazdini oblikovalci niso hoteli zgrešiti, se nova trojka oblikovno spogleduje s potezami, uporabljenimi pri manjši Mazdi2 in večji Mazdi6. Štirivratno limuzinsko izvedbo zaznamujejo tekoče karoserijske linije, medtem ko je zadek pri kombilimuzini enako izbočen kot pri predhodnici.
Vsebina pod motornim pokrovom je osvežena in podrejena ekološkim zahtevam. Med pogonskimi stroji izstopa povsem novi 2,2-litrski štirivaljni turbodizel v močnejši izvedbi s 136 kilovati (185 KM) in kasneje še v šibkejši s 110 kilovati (150 KM). Dizelski del izbire zaokrožuje še 1,6-litrski štirivaljnik z 80 kilovati (109 KM), medtem ko se je mogoče odločiti še za 1,6-litrski ali 2,0-litrski bencinski motor s 77 oziroma 111 kilovati (105 oziroma 150 KM). Močnejši je na voljo tudi s sistemom i-stop za samodejno ugašanje in vnovični zagon motorja, ki uporablja zgorevalno energijo. Oprema za varnost in udobje je razdeljena v pet različnih nivojev, v osnovni kombilimuzinski izvedbi ne premore klimatske naprave, ki je vključena v višje nivoje opreme. Cene se gibljejo od 14.990 evrov navzgor, pri čemer je štirivratna limuzina rahlo dražja kot kombilimuzinska Mazda3 sport.