Novi časi, drugačni izzivi
Toyotin križanec Urban Cruiser se podaja v mestno okolje.
Japonska Toyota se prilagaja spremenjenim običajem, potrebam in navadam ljudi, ki za svoje vožnje uporabljajo avtomobile mestnih dimenzij. Takšen je 3,94 metra dolgi novinec z imenom Urban Cruiser, ki se z navidezno robustnostjo spogleduje s terenci, s precej bolj realistično krhkostjo pa predvsem z žensko vozniško publiko, ki bi ga zaradi tovrstne ljubkosti znala vzljubiti. Višina in kabinska zasnova sta v skladu z modo nekoliko višjih avtomobilov, notranjost pa skuša biti predvsem uporabna in prilagodljiva. Prtljažnik sprejme med 314 in 749 litri ter nekaj manj pri štirikolesno gnani različici. Urban Cruiser ima namreč v kombinaciji z 1,4-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom (66 kW/90 KM) lahko tudi nezahteven štirikolesni pogon in s tem tudi rahlo povečano oddaljenost od tal ter dodatne plastične obrobe na spodnjih robovih karoserije. Enak turbodizelski motor poganja tudi različico s sprednjim pogonom, kot bencinska možnost pa je ponujen 1,4-litrski štirivaljnik (74 kW/100 KM). Oba motorja sta sodobna in čista, obakrat za prenos moči na kolesa skrbi šeststopenjski menjalnik. Toyotinemu urbanemu križarju so namenili nekoliko nenavadno oblikovano armaturno ploščo, obsežno varnostno opremo, precej dodatkov za udobje in hkrati tudi dokaj zasoljeno ceno. Ta za najcenejšo bencinsko izvedbo znaša 17.200 evrov, dva tisočaka pa je treba dodati za turbodizelski motor.