Priseganje na platno
Novi Audi A5 Cabriolet nadaljuje hišno tradicijo s platneno streho.
Pri nemškem Audiju ni dvoma: vsi prejšnji in sedanji kabrioleti, vključno z novim A5, imajo platneno streho, za katero v Ingolstadtu pravijo, da je za takšne avtomobile edina zveličavna. Novemu A5 cabrioletu so streho ukrojili v koncernu Magna, elektrificirani strešni mehanizem, ki mu je mogoče ukazovati tudi z gumbom na kontaktnem ključu, v samo 15 sekundah strešno platno zloži v pripravljen prostor v prtljažniku, za vnovično razprostrtje pa rabi dve sekundi več. Odpiranje in zapiranje je mogoče uprizoriti tudi med vožnjo s hitrostjo do 50 kilometrov na uro. Streha je na voljo v treh različnih barvah, za doplačilo je tudi zvočno izolirana, v platno pa sta lahko vgrajeni tudi dve svetleči diodi za osvetlitev potniške kabine. Ko je streha zložena, ima prtljažnik 320 litrov prostora za prtljago, s podrtima naslonjaloma zadnje sedežne klopi do 750 litrov. Novinca sprva poganjata dva bencinska motorja, 2,0-litrski štirivaljni turbinsko podprti štirivaljnik s 155 kW (210 KM) in 3,2-litrskim šestvaljnikom, ki razvije 195 kW (265 KM). Osnovni bencinski model 1.8 TFSI s 118 kW (160 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo naprodaj v drugem četrtletju 2009. Izbrati je mogoče še 3,0-litrski šestvaljni turbodizel s 176 kW (240 KM) in 2,7-litrskega s 140 kW (190 KM). Menjalniki so šeststopenjski ročni, brezstopenjski multitronic ali sedemstopenjski samodejni s-tronic. V drugi polovici leta bo Audi dodal še športno naravnani S5 cabriolet, ki bo imel pod motornim pokrovom 3,0-litrski bencinski šestvaljnik z mehanskim kompresorjem in orjaškimi 245 kW (333 KM) ter štirikolesni pogon quattro, ki je na voljo tudi pri bolje motoriziranih A5. Za novega lepotca je treba imeti vsaj 43.870 evrov.