Reklamacije rešujejo sproti
Bralec je prejel nerazumno visok račun za električno energijo. Elektro Gorenjska: na mesec prejmemo do 60 reklamacij.
Kranj – V uredništvu nas je obiskal bralec (želi ostati anonimen), ki je do sedaj vsak mesec za električno energijo plačeval 48 evrov, pred dobrim tednom prejel za enajst evrov letnega poračuna, nova položnica pa ga je šokirala: »V stanovanjski hiši živiva le dva, kljub temu pa so mi izračunali mesečni pavšal 138 evrov. Kako so prišli do tega zneska, od kdaj porabim tako veliko elektrike?« se sprašuje naš bralec, ki je svojo težavo delno že rešil – v Elektro Gorenjska so mu obljubili, da bodo še enkrat popisali stanje njegovega števca. Naj ob tem zapišemo, da je povprečna poraba gospodinjstev lani znašala nekaj čez 30 evrov.
V Elektro Gorenjska pravijo, da mesečno prejmejo do 60 reklamacij na izdane položnice gospodinjskim odjemalcem, o večjem številu reklamacij na njihovem informacijskem pultu v sredo (kot nam je povedal bralec) ne vedo nič. »Pritožbe kupcev obravnavamo individualno, glede na vrsto pritožbe, ustno ali pisno. Odgovor je običajno pisni, odgovarjamo v roku osmih dni,« pojasnjuje Renata Križnar iz Elektro Gorenjska.
Podjetje je v začetku tedna sicer predstavilo nov paket preskrbe z električno energijo Porabim, kar rabim, ki je namenjen gospodinjskim odjemalcem. Ugodnosti tega paketa so: oprostitev plačila dodatka na visoko porabo, storitve vodenja računa, cena električne energije se do konca leta 2010 ne bo spremenila. Odjemalci bodo s pomočjo spletne aplikacije spremljali mesečno porabo … Vsi, ki bodo v enem letu zmanjšali porabo električne energije za vsaj pet odstotkov, bodo dodatno nagrajeni z zmanjšanjem računa za deset odstotkov.