Francoska butična konfekcija

Test: Renault Laguna 2.0 VT 16V GT

Nekoč samosvoje elegantni francoski avtomobili vse bolj postajajo podobni tistim, ki jih izdelujejo nekdanji sovražniki, zdaj pa gospodarski in tudi avtomobilski tekmeci Nemci. To drži zlasti za srednji razred, kjer je bila v zadnjih dveh letih skoraj prava invazija novih modelov, med njimi tudi menjava Renaultove Lagune, ki med avtomobili srednjega razreda še vedno ostaja dovolj prepoznavna, še posebej v športni različici GT. Slednja ima na sebi tudi nekaj ne preveč izrazitih športnih dodatkov, ki pravzaprav dobro prikrivajo tisto, kar ima ta avtomobil pod motornim pokrovom. Voznikov delovni prostor je v Laguni GT zasnovan precej racionalno in z izjemo naluknjanih stopalk in volanskega obroča s spodnjim ravnim robom je v notranjosti težko najti kaj izjemno športnega. Uporabljeni materiali in natančnost izdelave so na višjem kakovostnem nivoju, kot je bilo doslej v navadi pri tej francoski znamki in počutje v potniški kabini je tudi zaradi dobro delujoče samodejne klimatske naprave in kakovostnega radijskega sprejemnika prijetno. Velik minus gre sicer slabemu delovanju brezžičnih komunikacijskih naprav, kajti tisti, ki je klican z mobilnega telefona, si more misliti, da voznik sedi v kakšnem sodu, tako nekakovosten je prenos zvoka. Turbinsko podprti 2,0-litrski bencinski štirivaljnik je dinamičen, kot bi bil na vadbi v fitnesu. Deluje zelo energično, čeprav morda številke o zmogljivostih tega ne povedo, hkrati pa tudi uglajeno, brez surovih sunkov in pretiranega hrupa. Ukazovati mu je treba z dobro preračunanim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki bi v najvišji prestavi moral klestiti tudi bencinsko žejo, a se ta zlahka povzpne tudi do povprečnih 12,5 litra na 100 prevoženih kilometrov. Obnašanje na cesti (z majhnim odpustkom za rahlo bočno nihanje pri višjih hitrostih) je zelo zanesljivo, v ovinkih tudi na račun sistema krmiljenja vseh štirih koles, ki samodejno rahlo obrača tudi zadnji par. Laguna GT je torej namenjena predvsem tistim, ki so od Renaulta že nekaj časa pričakovali kaj več kot samo konfekcijski avtomobil za ceno, ki še ni butična.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 150 kW/205 KM

Najvišja hitrost: 232 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 11,5/ 6,5/ 8,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.900 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Razvedrilo / sreda, 2. julij 2014 / 11:31

Simpatičen v jerharicah in barman v najljubši družbi

Na enem zadnjih nastopov Alpskega kvinteta na Gorenjskem smo njihovo simpatično pevko Anito Zore v zaodrju ujeli v fotografski objektiv v družbi njenega najljubšega moškega; zanimivo dogajanje ob B...

Objavljeno na isti dan


Slovenija / petek, 2. julij 2021 / 23:58

Lady Di, šestdeset let

Če bi še živela, bi slovita britanska princesa Diana v teh dneh praznovala svojo šestdesetletnico. Sicer pa ta dama, ki je postala ena najprepoznavnejših ikon druge polovice dvajsetega stoletja, v...

Železniki / petek, 2. julij 2021 / 23:09

Ustvarimo dom znanja

V Železnikih so predvčerajšnjim počastili občinski praznik, ki ga praznujejo 30. junija.

Gorenjska / petek, 2. julij 2021 / 22:00

Cepljenih proti covidu-19 manj od pričakovanj

Epidemiološke razmere v državi se še naprej umirjajo, vlada dodatno sprošča ukrepe. Precepljenost proti covidu-19 do konca junija pa ni dosegla načrtovanih šestdeset odstotkov. Kaj nas čaka jeseni?

Kamnik / petek, 2. julij 2021 / 10:01

Začenjajo se Kul petki

Kamnik – Ob poletnih petkih se bo kamniški Park Evropa tudi letos spremenil v udobno dnevno sobo z ležalniki, mizicami in glasbeno spremljavo. Obiskovalci si bodo poleg okusnih grižljajev lahko pri...

Slovenija / petek, 2. julij 2021 / 09:56

Slovenija prevzela predsedovanje

Z včerajšnjim srečanjem predstavnikov slovenske vlade in Evropske komisije na Brdu pri Kranju je Slovenija od Portugalske prevzela polletno predsedovanje Svetu Evropske unije.