S prijaznostjo se daleč pride
V uredništvo smo prejeli pobudo, da bi predstavljali ljudi, ki so pri svojem delu prijazni do strank, pa tudi že nekaj konkretnih predlogov, koga naj najprej predstavimo.
Kranj - Sonjo Bulatović iz Kranja, delavko na Mestni občini Kranj, kjer je med drugim odgovorna za sprejem vlog za znižano plačilo vrtca, so označili za prijazno gospo, ki je strankam vedno pripravljena pomagati. »Pri meni gre večinoma za spontano prijaznost, za pomoč ljudem,« nam je zaupala in povedala, da rada pomaga vsem, ki jo za pomoč prosijo. Predvsem pomaga tistim, ki sistema ne poznajo dobro. »Mislim, da bi morali biti vsi prijazni. Mene so doma učili, da ne smem storiti drugemu ničesar takega, česar ne želim, da bi drugi storili meni,« je po svoje predstavila svetopisemsko pravilo. Kljub pregovoru, da lepa beseda lepo mesto najde, pa ima včasih opravka tudi z neprijaznimi ljudmi. »To se zgodi zelo redko, saj je več kot 95 odstotkov ljudi prijaznih do mene. Če pa so neprijazni, poskušam biti enaka. Zdi se mi, da so običajno neprijazni tisti, ki nekaj prikrivajo. Poleg tega tudi ne maram osladnih ter vsiljivih ljudi.«
Sonja dela na Mestni Občini Kranj dela že 12 let, prej je 21 let delala v upravi kranjskih vrtcev. Ljudje jo nemalokrat označujejo, da je nespametna, ker verjame, da so vsi ljudje dobri. »Doma so me učili, da se s prijaznostjo pride daleč, zato se vedno trudim, da ne bi delovala hladno ali nedostopno.« Po njenem mnenju veliko uradnikov morda deluje tako predvsem zaradi tega, ker morajo delovati po točno določenih predpisih. »Žal je tako, da se pravila postavljajo drugod in ne v bazi. Če bi pri sestavljanju zakonodaje bolj upoštevali uradnike, bi bile morda stvari boljše,« je prepričana Sonja, ki tudi verjame, da se vse dobro enkrat vrne.