Premišljena operacija
Mazda je že po dveh letih osvežila odprti dostavnik BT-50.
Od prve predstavitve Mazdinega odprtega dostavnika BT-50 je komaj minilo dve leti, že so se poševnooki tržni strategi odločili, da je treba vozilu vdihniti nekaj svežine, ker tako pričakujejo in zahtevajo kupci in tekmeci. Spremembe so sicer majhne, a opazne vsaj na drugi pogled. Seznam zunanjih oblikovnih sprememb se začne s spremenjeno masko hladilnika in žarometi ter zaključuje z rahlo preoblikovanimi zadnjimi lučmi. K vizualnemu vtisu je treba prišteti še pet novih karoserijskih barv in tri nove dvobarvne kombinacije. V notranjosti so najbolj opazni novi, izrazitejši okrogli merilniki in sredinska konzola v srebrni barvi, precej manj pa nove tkanine na sedežih in vmesnik za povezavo s predvajalniki MP3 datotek.
BT-50 sicer ostaja na voljo v vseh treh dosedanjih karoserijskih različicah, torej s kratko kabino in podaljšanim tovornim prostorom, s podaljšano tako imenovano freestyle kabino, z dodatnimi vrati brez strešnega stebrička in s štirimi sedeži, ter z najbolj udobno dvojno kabino z dodatnim širšim parom vrat, ki sprejme pet potnikov. Pod motornim pokrovom ostaja znani 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 105 kilovati (143 KM) pri 3500 in najvišjim navorom 330 Nm že pri nizkih 1800 vrtljajih.
Najboljši evropski trgi za mazdo BT-50 so Rusija, Grčija, Portugalska, Nemčija in Velika Britanija, v minulih dveh letih je bila prodaja dobra tudi pri nas. Pri Mazdinem uvozniku MMS so ceno prenovljene izhodiščne različice nastavili na 16.100 evrov.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

