Premišljena operacija
Mazda je že po dveh letih osvežila odprti dostavnik BT-50.
Od prve predstavitve Mazdinega odprtega dostavnika BT-50 je komaj minilo dve leti, že so se poševnooki tržni strategi odločili, da je treba vozilu vdihniti nekaj svežine, ker tako pričakujejo in zahtevajo kupci in tekmeci. Spremembe so sicer majhne, a opazne vsaj na drugi pogled. Seznam zunanjih oblikovnih sprememb se začne s spremenjeno masko hladilnika in žarometi ter zaključuje z rahlo preoblikovanimi zadnjimi lučmi. K vizualnemu vtisu je treba prišteti še pet novih karoserijskih barv in tri nove dvobarvne kombinacije. V notranjosti so najbolj opazni novi, izrazitejši okrogli merilniki in sredinska konzola v srebrni barvi, precej manj pa nove tkanine na sedežih in vmesnik za povezavo s predvajalniki MP3 datotek.
BT-50 sicer ostaja na voljo v vseh treh dosedanjih karoserijskih različicah, torej s kratko kabino in podaljšanim tovornim prostorom, s podaljšano tako imenovano freestyle kabino, z dodatnimi vrati brez strešnega stebrička in s štirimi sedeži, ter z najbolj udobno dvojno kabino z dodatnim širšim parom vrat, ki sprejme pet potnikov. Pod motornim pokrovom ostaja znani 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik s 105 kilovati (143 KM) pri 3500 in najvišjim navorom 330 Nm že pri nizkih 1800 vrtljajih.
Najboljši evropski trgi za mazdo BT-50 so Rusija, Grčija, Portugalska, Nemčija in Velika Britanija, v minulih dveh letih je bila prodaja dobra tudi pri nas. Pri Mazdinem uvozniku MMS so ceno prenovljene izhodiščne različice nastavili na 16.100 evrov.