Stilsko prostorska kombinatorika
Test: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Titanium
Ford je s tretjo generacijo modela precej temeljito prepihal srednji avtomobilski razred in to velja tudi za kombijevsko različico, ki trka predvsem na vest tistih, ki hočejo s seboj voziti nekaj več prtljage. Zunanjost zaznamujejo tekoče in hkrati dokaj ostre linije, ki so spredaj začinjene z razpoznavno mrežasto masko hladilnika in dodatno režo v odbijaču, velikima žarometoma in mišičastima blatnikoma. Bočna linija je tekoča, proti zadku skoraj kupejevska, medtem ko je zadnji del kombija oblikovno nekoliko manj izrazit, vendar ne dolgočasen.
Povečanje zunanjih mer ima seveda kar nekaj prijetnih posledic, predvsem radodaren prostor za potnike spredaj in zadaj. Sprednja sedeža sta dobro odmerjena in izdatno nastavljiva, zadnja klop omogoča udobno sedenje tudi zmernim dolginom. Med plusi je vsekakor velik in temeljito obdelan prtljažnik, ki mu je s podiranjem zadnje klopi mogoče še dodatno povečati prostornino z osnovnih 554 na zavidljivih 1745 litrov. Voznikovo delovno mesto je zasnovano v duhu sodobnosti, pri čemer so šli Fordovi načrtovalci morda celo korak predaleč. To velja predvsem za velik in na trenutke moteč informacijski zaslon, ki je stlačen med merilnika vrtljajev in hitrosti. Z 2,0-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom je kombijevski Mondeo primerno živahen in lahkotno vozen; k temu odločilno pripomore natančno izračunan šeststopenjski menjalnik, ki omogoča lenarjenje s prestavno ročico, še bolj pa uglašenost podvozja, ki je spretno uravnoteženo med zanesljivostjo pri stiku koles s cesto in pričakovanim potniškim udobjem.
Tehnični podatki
Gibna prostornina: 1997 ccm
Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM
Najvišja hitrost: 205 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 7,6/ 4,9/ 5,9 l/100 km
Maloprodajna cena: 27.510 EUR
Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana