Virtualni prikaz "medvoške obvoznice" na navezovalni cesti Jeprca-Stanežiče-Brod (Foto: MOP)

Za rušitev prek 20 objektov

Natančni roki za gradnjo navezovalne ceste Jeprca-Stanežiče-Brod še niso določeni, smo izvedeli na javni obravnavi državnega prostorskega načrta, ki bo razgrnjen še do petka, 12. decembra.

Posnetek trase navezovalne ceste Jeprca–Stanežiče–Brod si lahko ogledate tukaj .

Medvode – V četrtek je v Medvodah potekala javna obravnava državnega prostorskega načrta za navezovalno cesto Jeprca–Stanežiče–Brod. Cesta je načrtovana kot štiripasovnica in je aktualna tema, saj je prometa na sedanji dvopasovni cesti vedno več, posledično v konicah prihaja do zastojev. Državni prostorski načrt bo javno razgrnjen še do petka, 12. decembra, tudi na občinah Medvode, Škofja Loka in Kranj. V tem času je še zadnjič možno dajati pripombe in predloge, ki jih bo Ministrstvo za okolje in prostor proučilo in v roku 30 dni po končani javni razgrnitvi do njih zavzelo stališče.

Pripombe so bile podane tudi na sami javni obravnavi, za katero je bilo veliko zanimanja. Največ jih je bilo podanih s strani prebivalcev, ki živijo ob predvideni štiripasovnici, med njimi so bili tudi tisti, ki jim bodo zaradi gradnje nove ceste porušili domove. Na celotni trasi je za odstranitev predvidenih 22 stavb, večinoma gre za stanovanjske objekte, in več enostavnih in zahtevnih objektov. Ali bodo vse te objekte tudi dejansko podrli, bo dokončno znano, ko bo vlada sprejela uredbo o državnem prostorskem načrtu. Po besedah pripravljalcev načrta, torej Ministrstva za okolje in prostor, Direktorata za prostor, naj bi se to zgodilo v drugi polovici prihodnjega leta. To pa seveda še ne pomeni, da se bo gradnja potem tudi dejansko začela. Natančni roki gradnje namreč še niso določeni. Navezovalna cesta Jeprca–Stanežiče–Brod pa v resoluciji o nacionalnem programu gradnje avtocest ni uvrščena v osnovni program, temveč v dodatnega. Kot pa je bilo slišati, bodo nacionalni program prihodnje leto dopolnili. Pripombe je bilo slišati tudi glede same trase in priključkov, največ za novo cesto od Mednega proti Vikrčam.

Trasa navezovalne ceste, ki je bila kot najustreznejša izdelana iz šestih variantnih rešitev in je dolga 11 km, se prične na izvennivojskem priključku na Jeprci in vse do Medvod poteka po obstoječi trasi regionalne ceste. Na območju obstoječega krožišča Na Klancu poteka v pokritem vkopu, nato pa ob novi trasi ob območju HE Medvode prečka območje Donita, reko Savo, poteka ob levem bregu Save do ponovnega prečkanja v Preski. Na območju Motela Medno se pomakne tik ob železniško progo. Po koridorju regionalne ceste poteka vse do izteka v Celovško cesto. V Stanežičah se preko izvennivojskega priključka proti vzhodu odcepi krak Stanežiče–Brod, prečka železniško progo, v pokritem vkopu Tacensko cesto ter v nadvozu avtocesto Kranj–Ljubljana, kjer bodo zgradili tudi avtocetni priključek Brod. Trasa se konča z iztekom v obvozno, nemško cesto. Na navezovalni cesti je načrtovanih kar dvanajst križišč ali krožišč ter trije izvennivojski priključki.

Gradnja navezovalne ceste bo potekala pod prometom, predvidoma bodo zanjo potrebovali dve leti. Med krajani je bilo slišati še, da bo štiripasovnica v Medvode prinesla le še več prometa in da bo treba navezovalno cesto zgraditi tudi med Jeprco in Vodicami, saj je na tej relaciji vedno več prometa, z odsekom Želodnik–Vodice, torej s povezavo proti Štajerski, pa se bo še dodatno povečal.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Tržič / torek, 22. december 2015 / 12:16

Poravnava sklenjena

Poravnava med tržiško občino in njenim nekdanjim županom Pavlom Ruparjem je potekala v tajnosti, Rupar naj bi vrnil 57.500 evrov.

Objavljeno na isti dan


Splošno / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Obletnica reševanja s helikopterjem

Emil Herlec je bil kot plezalec in reševalec tesno povezan z gorami. Je soustanovitelj Gorske reševalne službe Postaje Kranj in začetnik helikopterskega reševanja.

Kranj / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Plešejo že skoraj 30 let

Folklorna skupina Iskraemeco je s folklornim večerom predstavila plese, ki so se jih naučili v enem letu. Obenem se že pripravljajo na 30. obletnico delovanja skupine, ki jo bodo praznovali prihodnje...

Splošno / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Ljudi bi radi pripravili do druženja

Poleg parkiranja krajane v KS bratov Smuk najbolj jezi kos neurejenega zasebnega zemljišča med pošto in bloki, ki je v slabem vremenu ena sama velika luža.

Kranj / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Cenijo njihovo delo

V krajevni skupnosti bratov Smuk od leta 2003 podeljujejo priznanja zaslužnim krajanom. Nazadnje nagradili Osnovno šolo Matije Čopa.

Splošno / torek, 13. februar 2007 / 06:00

Več zelenic in otroških igrišč

V anketi smo prebivalce Krajevne skupnosti Bratov Smuk v Kranju spraševali, kaj najbolj pogrešajo v domačem okolju krajevne skupnosti. Kar 51 odstotkov vprašanih želi več zelenic, 17 odstotkov an...