Oborožen z varnostjo
Športni terenec XC-60 je najvarnejši avtomobil švedskega Volva.
Varnost je bila ena ključnih besed pri snovanju novega Volva XC-60, novinca v razredu manjših športnih terencev, ki so še vedno ena bolj zaželenih avtomobilskih skupin. S 4,63 metra dolžine niti ni izrazito majhen, vendar ga švedska tovarna pojmuje predvsem kot avtomobil, ki se bo v največji meri gibal v mestnih in primestnih okoljih. Med vsemi elektronskimi sistemi je daleč najbolj napreden tisti, ki samodejno preprečuje trke pri manjših hitrostih. Imenuje se City Safety, deluje pa tako, da s pomočjo laserskega tipala zaznava ovire pred avtomobilom in pri hitrosti 30 kilometrov na uro začne samodejno zavirati, če se preveč približa spredaj vozečemu.
XC-60, ki je tudi s svojo svežo podobo, predvsem z nekako kupejevsko prisekanim zadkom zelo suveren avtomobil, premore prostorno in udobno potniško kabino in soliden 495-litrski prtljažnik (povečljiv na 1455 litrov). Prostor za volanom je oblikovan v znanem racionalnem skandinavskem slogu, a ne vozniku in ne potnikom ne manjka ničesar. Motorni izbor pretežno predstavljajo pogonski stroji iz Volvovega »železnega repertoarja«, ki ga začenja znani in preizkušeni 2,4-litrski turbodizelski petvaljnik s 120 kilovati (163 KM) oziroma v močnejši izvedbi s 136 kilovati (185 KM). Nov je bencinski šestvaljnik s turbinskim polnilnikom in 210 kilovati (285 KM). Za zdaj so vse izvedbe na voljo le s štirikolesnim pogonom, za manj zahtevne bo XC-60 prihodnje leto prišel z 2,4-litrskim turbodizlom, ki bo razvil 128 kilovatov (175 KM), njegova moč pa se bo prenašala le na sprednji kolesi. Volvo ima z novim XC-60 nekoliko višje ambicije kot z drugimi modeli, a vsaj na slovenskem trgu bi bila v pomoč bolje organizirana prodajna mreža. Osnovna izvedba stane 37.900 evrov.