Napenjanje obraznih mišic
Osveženi Citroën C4 je dobil tisto, kar mu je manjkalo.
Morda je C4 z nekoliko spremenjeno zunanjostjo dobil tisto, kar mu je pri osvajanju kupcev doslej manjkalo, to je nekoliko bolj samozavesten sprednji del z izrazitejšimi žarometi, zajetnejši odbijač in preoblikovano masko hladilnika z odločneje poudarjenim logotipom. Nekaj sprememb je v manjšem obsegu opaznih tudi v notranjosti, sicer pa je med glavnimi novostmi tudi okrepljen motorni izbor. Odslej se pod motornim pokrovom vrtita dva nova motorja, razvita v sodelovanju z nemškim BMW. Šibkejši 1,4-litrski razvije 88 kilovatov (120 KM), močnejši 1,6-litrski pa s pomočjo turbinskega polnilnika 110 kilovatov (150 KM). V ponudbi ostajajo že vsi znani turbodizelski motorji, 1,6-litrski (s 66 kW/90 KM in 80 kW/110 KM) ter 2,0-litrski (103 kW/140 KM). Cene so za odtenek višje kot pri dosedanjih modelih, pri petvratni kombilimuzini se začenjajo s 15.740, pri kupeju pa z 18.390 evri.