Predrli zamašek iz gorenjske smeri
Torkovo odprtje avtocestnega odseka Šentvid-Koseze in začetek veljavnosti vinjet bosta verjetno spremenila prometne tokove do te mere, da Celovška cesta ob vstopu v Ljubljano ne bo več zamašek.
Ljubljana – Pa smo le dočakali, bo zagotovo vzdihnil marsikateri voznik, ki se je s strahom zjutraj peljal na delo ali študij v Ljubljano. Velika večina po stari regionalni cesti Kranj–Ljubljana, saj so bili stroški cestnine ob vsakodnevni uporabi za varčne Gorenjce preveliki. Se bo kolona začela v Mednem ali celo Medvodah? Borih 20 kilometrov je zahtevalo uro, celo uro in pol vožnje. Gorenjska avtocesta je bila s svojim ponesrečenim potekom v avtocestnem smislu pač slepič, saj se je promet ustavil na preobremenjenem črevesju Celovške ceste, kjer zelenemu valu številnih semaforjev v komaj premikajoči se koloni ni bilo mogoče slediti.
V torek sta nam bili dani dve rešitvi. Omenjeni prometni zamašek je predrt s predorom Šentvid, ki bo popeljal številne uporabnike mimo Ljubljane ali pa na hitri ljubljanski obroč, kjer bodo izbrali primernejši vstop v prestolnico. Druga zelo pomembna sprememba je v načinu cestninjenja, ki bo zagotovo omogočila redno ali pogostejšo uporabo avtocest in gorenjska avtocesta bo vsekakor bolj služila svojemu namenu. Kljub grenkemu priokusu, ker so predor gradili dvakrat dlje in je bil kar trikrat dražji, končna rešitev s polnim priključkom na Celovško cesto pa je odmaknjena še za dobro leto, si bo marsikdo oddahnil.
Sicer pa bomo še letos Gorenjci dočakali še manjkajoči del avtoceste med Vrbo in Podtaborom, ki pa bo imel precejšnjo napako. Obnova nekdanje hitre ceste med Brezjami in Podtaborom (obnova viadukta Peračica, predora Ljubno in mostov pred njim) se še ni začela, saj na DARS-u šele (brez pojasnila zakaj) pripravljajo razpis za izbiro izvajalca. Obljuba, zapisana na tabli ob tej cesti, da bodo dela končana prihodnjega maja, nikakor ne bo uresničena.