Podpirajo razgraditev ceste
Na Brezjah se zavzemajo za to, da bi po končani gradnji avtoceste razgradili večino sedanje hitre ceste na brezjanskem polju.
Brezje – Uredba o državnem lokacijskem načrtu za avtocestni odsek Vrba–Peračica določa, da se ceste, ki po dograditvi avtoceste niso več potrebne, razgradijo, druge pa prilagodijo novim obremenitvam. Radovljiški občinski svet je že lani sklenil, da bi 360 metrov magistralne ceste na brezjanskem polju ohranili za parkiranje vozil ob množičnem obisku romarskega središča in kot del obvoznice do središča vasi. Krajani Brezij z jasno izraženo voljo na nedavnem shodu in z več kot 120 zbranimi podpisi takšni rešitvi nasprotujejo, saj se bojijo, da bi prazna in široka hitra cesta na brezjanskem polju po preusmeritvi prometa na avtocesto postala poligon za hitre voznike, odstavni pasovi ceste pa parkirišča za tovorna vozila in avtobuse. Zavzemajo se za to, da bi večino ceste razgradili, odsek od Podvina do križišča pri pizzeriji Moby Dick na Črnivcu pa prilagodili novim prometnim obremenitvam. Krajevni skupnosti Brezje in Mošnje sta v zvezi s tem na župana in na občinski svet že naslovili pobudo s petimi predlogi za ureditev ceste po končani gradnji avtoceste.
Krajevni skupnosti predlagata, da bi zunajnivojsko križišče na lokaciji sedanjega priključka na obstoječo hitro cesto in uvoza Črnivec (na vrhu klanca iz smeri Podvina) uredili v nivojsko, saj bi s tem omogočili varnejše in enostavnejše vključevanje v promet in zmanjšali hitrosti. Podvoz Črnivec, kjer pogosto prihaja do trkov, bi razbremenili in bi ga uporabljali le za navezavo na lokalno cesto. Druga pobuda se nanaša na ureditev zunajnivojskega križišča v nivojsko križišče na lokaciji sedanjega priključka z obstoječe hitre ceste in lokalne ceste Črnivec–Noše, s tem bi krajanom, ki prihajajo z lokalne ceste, omogočili hitrejše, preprostejše in varnejše vključevanje v promet po državni cesti. Krajevni skupnosti predlagata tudi nekoliko spremenjen potek kolesarske poti. Namesto da bi pot v križišču zavila levo v podvoz Črnivec, naj bi potekala naravnost po obstoječi državni cesti po klancu navzgor in se navezala na odstavni in zaviralni pas obstoječe hitre ceste do Pizzerije Moby Dick. Na tem delu naj bi kolesarsko pot tudi fizično, z varovalno ograjo, ločili od voznega pasu za motorna vozila. Sedanji pospeševalni in odstavni pas od križišča do konca obstoječe hitre ceste pred križiščem pri pizzeriji bi razgradili in profil ceste prilagodili pričakovanim manjšim prometnim obremenitvam. Peta pobuda zadeva križišče v Podvinu, krajani vztrajajo pri tem, da semafor ostane tudi po končani gradnji avtoceste oz. vse dotlej, dokler direkcija za ceste na tem mestu ne bo uredila krožišča.