Francoza spet v napadu
Citroën Berlingo in Peugeot Partner bosta spet agresivno nastopila v razredu križancev med osebnimi avtomobili in lahkimi dostavniki.
Citroën Berlingo in Peugeot Partner sta pred desetletjem orala ledino v razredu mešancev med osebnimi avtomobili in lahkimi dostavniki, tik pred letošnjim poletjem pa je na cesti nova generacija očitno nepremagljivih francoskih dvojčkov. Novinca sta na voljo v dostavni in potniški različici, ki je bila že v prejšnji generaciji precej priljubljena. Skoraj v vse smeri sta vozili pridobili dodatne centimetre, skupna dolžina je narasla na 4,38 metra, v notranjosti je za 64 litrov odlagalnih prostorov, kar še poveča splošno uporabnost, za doplačilo si je pri potniških izvedbah mogoče omisliti še posebno sončno streho z dodatnimi 80 litri odlagalnih predalov. V drugi vrsti imata Partner in Berlingo lahko tri posamične sedeže, tako da pri vseh postavljenih sedežih ostane najmanj 505 litrov prtljažnega prostora.
Oba francoska sorodnika imata enako motorno paleto, vsi imajo 1,6 litra delovne prostornine. Bencinska motorja zmoreta 66 in 80 kilovatov (90 in 110 KM), med dizelskimi pa so enako veliki motorji na voljo z močmi 55, 66 in 80 kilovatov (75, 90 in 110 KM), pri čemer tovorni različici nimata najmočnejšega. Za tiste, ki vozilo uporabljajo za prevoz tovora, sta Partner in Berlingo, tako kot doslej, na voljo v izvedbah z zaprtim tovornim prostorom. Paleto možnosti povečujeta dve različno dolgi karoseriji, ki sprejmeta 3,3 oziroma 3,7 kubičnega metra tovora, ki lahko tehta do 625 oziroma 850 kilogramov.
Pri Peugeotu Slovenija in Citroënu Slovenija so za osnovno tovorno različico z bencinskim motorjem določili enako izhodiščno ceno 11.628 evrov, medtem ko je pri najdražji z najmočnejšim dizlom le majhna razlika: Partner stane 15.285, Berlingo pa 15.108 evrov. Skoraj enako velja za potniške izvedbe, katerih cena se obakrat začne pri 12.390 evrih, konča pa pri 18.510 (Partner) in 18.140 evrih (Berlingo).