Avtomobilske lakote še ni konec
Kljub drugačnim pričakovanjem se je število novih avtomobilov na slovenskem trgu v prvi letošnji tretjini precej povečalo.
Čeprav so bile napovedi za letošnje dogajanje na slovenskem avtomobilskem trgu precej zadržane, če ne že kar pesimistične, statistični podatki za letošnjo prvo tretjino leta kažejo drugače. V štirih mesecih je bilo namreč registriranih 26.529 novih osebnih avtomobilov, v enakem lanskem obdobju pa 22.763. Poznavalci razmer na slovenskem avtomobilskem trgu menijo, da gre povečanje prodaje delno na račun tako imenovanih enodnevnih registracij in nadaljnjega izvoza v druge države in napovedujejo, da gre le za začasen prodajni skok, ki naj bi minil še pred poletjem.
Med znamkami je med slovenskimi kupci še vedno najbolj čislan Renault, ki pa se mu je z občutnim upadom prodaje zmanjšal tudi tržni delež, medtem ko se je Volkswagen z boljšo prodajo kot v enakem lanskem obdobju obdržal na drugem mestu. Tretji je nekoliko presenetljivo Opel, ki je prav tako dosegel zelo dobre prodajne rezultate, nekoliko pa je za lansko prodajno številko v prvih štirih mesecih zaostal Citroën na četrtem mestu, ki mu je za petami petouvrščeni Ford, ki mu gre bolje kot lani. Šesti je Peugeot, ki ima kljub rahlo boljši prodaji slabši tržni delež, popravila sta se Hyundai na sedmem mestu in Fiat na osmem mestu, s pozitivnim predznakom pa sta zaključili tudi deveta Toyota in deseta Škoda. Ob tem ne gre spregledati, da imajo nekateri uvozniki še vedno precej težav z dobavo nekaterih vročih modelov in čakalne dobe so lahko tudi po več mesecev, celo preko pol leta.