Iz majhnega v večje
Hyundai ima z novim i10 višje cilje v razredu majhnih avtomobilov.
Južnokorejski Hyundai je osvežil svoj model v najmanjšem avtomobilskem razredu in dosedanji Atos odhaja v zasluženi pokoj. Zamenjuje ga malček nove generacije, ki ima v slogu spremenjenega poimenovanja oznako i10. Po uspešnem nastopu z modelom spodnjega srednjega razreda i30 je i10 drugi model iz Hyundaijeve nove generacije, ki naj bi bili zasnovani tako, da bodo dovolj všečni tudi za evropske kupce. Povsem na novo zasnovani malček je sicer ohranil nekaj idej svojega predhodnika, a se postavlja z mladostno zunanjostjo, predvsem pa z večjimi zunanjimi merami, natančneje s 3,65 metra dolžine. Ob še vedno dokaj visoki karoseriji se je občutno izboljšala prostornost potniške kabine in prtljažnika. Hyundai i10, ki nagovarja kupce z mladostno in igrivo zunanjostjo, je namenjen predvsem tistim, ki si želijo majhen avtomobil, vendar hkrati tudi prevozno sredstvo, ki presega meje mestnih voženj.
Pogonu je sprva namenjen 1,1-litrski bencinski motor z 49 kilovati (66 KM), prvič pa Hyundai v svojem najmanjšem modelu ponuja tudi 1,1-litrski turbodizelski trivaljnik, 55 kilovatov (75 KM) in slovi predvsem po varčnosti in prijaznosti do okolja. Motorni paleti se bo čez nekaj časa pridružil še 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 55 kilovati (75 KM). Serijska oprema pri vseh i10 med drugim vključuje protiblokirni zavorni sistem, varnostno zračno vrečo za voznika, klimatsko napravo in radijski sprejemnik z MP3, obe ostali različici pa sta z dodatki za varnost in udobje še nekoliko bogatejši. Novi i10 Hyundai izdeluje v svoji indijski tovarni, odkoder je prihajal že Atos. Pri uvozniku Hyundai Avto Tradeu so osnovni različici določili ceno 8.490 evrov, najdražji z dizelskim motorjem pa stane dva tisočaka več.