Iz majhnega v večje

Hyundai ima z novim i10 višje cilje v razredu majhnih avtomobilov.

Južnokorejski Hyundai je osvežil svoj model v najmanjšem avtomobilskem razredu in dosedanji Atos odhaja v zasluženi pokoj. Zamenjuje ga malček nove generacije, ki ima v slogu spremenjenega poimenovanja oznako i10. Po uspešnem nastopu z modelom spodnjega srednjega razreda i30 je i10 drugi model iz Hyundaijeve nove generacije, ki naj bi bili zasnovani tako, da bodo dovolj všečni tudi za evropske kupce. Povsem na novo zasnovani malček je sicer ohranil nekaj idej svojega predhodnika, a se postavlja z mladostno zunanjostjo, predvsem pa z večjimi zunanjimi merami, natančneje s 3,65 metra dolžine. Ob še vedno dokaj visoki karoseriji se je občutno izboljšala prostornost potniške kabine in prtljažnika. Hyundai i10, ki nagovarja kupce z mladostno in igrivo zunanjostjo, je namenjen predvsem tistim, ki si želijo majhen avtomobil, vendar hkrati tudi prevozno sredstvo, ki presega meje mestnih voženj.

Pogonu je sprva namenjen 1,1-litrski bencinski motor z 49 kilovati (66 KM), prvič pa Hyundai v svojem najmanjšem modelu ponuja tudi 1,1-litrski turbodizelski trivaljnik, 55 kilovatov (75 KM) in slovi predvsem po varčnosti in prijaznosti do okolja. Motorni paleti se bo čez nekaj časa pridružil še 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 55 kilovati (75 KM). Serijska oprema pri vseh i10 med drugim vključuje protiblokirni zavorni sistem, varnostno zračno vrečo za voznika, klimatsko napravo in radijski sprejemnik z MP3, obe ostali različici pa sta z dodatki za varnost in udobje še nekoliko bogatejši. Novi i10 Hyundai izdeluje v svoji indijski tovarni, odkoder je prihajal že Atos. Pri uvozniku Hyundai Avto Tradeu so osnovni različici določili ceno 8.490 evrov, najdražji z dizelskim motorjem pa stane dva tisočaka več.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sreda, 8. julij 2015 / 11:39

Pretepel ga je do smrti

Tržičan Dejan Pejić naj bi v četrtek na stopnišču večstanovanjskega objekta v Tržiču tako hudo pretepel 40-letnega Rajka Foliča, da je ta zaradi hudih poškodb umrl na kraju dogodka.

Objavljeno na isti dan


Radovljica / ponedeljek, 11. april 2016 / 12:31

Kopališče bodo prenovili

Občina Radovljica je dobila gradbeno dovoljenje za prenovo mestnega kopališča, začetek gradnje je pogojen s pridobitvijo evropskega denarja. Kompleks kopališča, v katerem so ob bazenu še kamp ter špor...

Tržič / ponedeljek, 11. april 2016 / 12:29

Mokrišče ni kraj za odlaganje

Križe – Bralec iz območja tržiške občine (ime in priimek hranimo v uredništvu) je opozoril na nasutje izkopanega materiala na območju mokrišča Blata, in to celo v času rasti pomladanskega velikega...

Tržič / ponedeljek, 11. april 2016 / 12:28

Denarja za kulturo ne zmanjšujejo

Tržič – V razpisu za sofinanciranje ljubiteljskih kulturnih dejavnosti v občini Tržič je v občinskem proračunu za letošnje leto namenjenih skoraj 64 tisoč evrov. V primerjavi s preteklimi leti obči...

Škofja Loka / ponedeljek, 11. april 2016 / 12:28

Na Godešiču razburjeni zaradi višjega nadomestila

Krajani Godešiča se jezijo, ker naj bi se jim močno povečal znesek nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč (NUSZ).

Kamnik / ponedeljek, 11. april 2016 / 12:24

Sanirali plaz pod cerkvijo

Zemeljski plaz, ki je od leta 2012 ogrožal znamenito cerkev sv. Ane v Tunjicah in bližnje pokopališče, je saniran.