Večji in zrelejši malček
Na slovenske ceste prihaja novi Hyundai i10, naslednik modela Atos.
Južnokorejski avtomobilski gigant je osvežil ponudbo v najmanjšem avtomobilskem razredu, kjer ostarelega Atosa zamenjuje novi malček z oznako i10. Novinec je drugi model iz Hyundaijeve nove generacije avtomobilov, ki naj bi bili bolj všeč tudi kupcem na stari celini. Povsem na novo zasnovani avtomobil ima mladostno zunanjost, zaradi nekoliko večjih mer (3,65 metra dolžine) pa se je občutno izboljšala prostornost potniške kabine in prtljažnika.
Hyundai i10, ki nagovarja kupce z mladostno in igrivo zunanjostjo, je namenjen predvsem tistim, ki si želijo majhen avtomobil, vendar hkrati tudi prevozno sredstvo, ki presega meje mestnih voženj.
Pogonu je sprva namenjen 1,1-litrski bencinski motor z 49 kilovati (66 KM), prvič pa Hyundai v svojem najmanjšem modelu ponuja tudi 1,1-litrski turbodizelski trivaljnik, 55 kilovatov (75 KM) in slovi predvsem po varčnosti in prijaznosti do okolja. Motorni paleti se bo čez nekaj časa pridružil še 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s 55 kilovati (75 KM). Serijska oprema pri vseh i10 med drugim vključuje protiblokirni zavorni sistem, varnostno zračno vrečo za voznika, klimatsko napravo in radijski sprejemnik z MP3, dva ostala nivoja pa sta z dodatki še nekoliko bogatejša. Novi i10 Hyundai izdeluje v svoji indijski tovarni, od koder je prihajal že Atos. Pri uvozniku Hyundai Avto Tradeu so osnovni različici določili ceno 8.490 evrov, najdražji z dizelskim motorjem pa stane dva tisočaka več.