Delili si bodo inšpektorje in redarje
Župani občin Kranj, Naklo, Jezersko, Šenčur, Cerklje, Preddvor in Tržič so minuli teden podpisali pogodbo o ureditvi medsebojnih pravic in obveznosti pri delovanju Medobčinskega inšpektorata Kranj.
Na ta način želijo zagotoviti boljši nadzor nad spoštovanjem določil državnih in občinskih predpisov, kar je po novem v pristojnosti medobčinskih redarjev in inšpektorjev. Medobčinski inšpektorat Kranj bo združeval tako delo redarjev kot inšpektorjev. Pobudo za njegovo ustanovitev so dali župani občin Naklo, Jezersko, Šenčur, Cerklje, Preddvor in Tržič, saj same nimajo ne redarjev ne inšpektorjev. Po novem pa morajo imeti redarstva poleg mestnih urejena tudi druge občine, pri čemer se lahko povežejo med seboj. Upajo, da bodo tako v občinah zagotovili več reda in varnosti, obenem pa tudi prihranili, saj bo polovico stroškov za plače in socialne prispevke zaposlenih ter materialnih stroškov pokrila država. Po besedah kranjskega župana Damijana Perneta pa bodo na ta račun morali okrepiti njihove službe s tega področja. Dva nova inšpektorja so že zaposlili, dodatno pa naj bi letos zaposlili še pet redarjev. Še dve novi zaposlitvi načrtujejo v prihodnjem letu, tako da se bo število zaposlenih za področje redarstva in inšpektorata s sedanjih deset povečalo na devetnajst. Po vzoru skupne inšpekcijske službe pa se že dogovarjajo, da bi v prihodnje organizirali še skupno notranjo revizijsko službo.