Japonsko razpihovanje žerjavice
Lexus namerava spraviti v proizvodnjo kabriolet LF-A, ki bi hodil v zelje tudi evropskim tekmecem.
Je že tako, da japonska avtomobilska industrija noče (več) zaostajati za evropsko in svetovno, pogosto pa želijo poševnooki na posameznih področjih pokazati tudi svojo superiornost in neuničljivo marljivost. V tej luči gre razumeti tudi prizadevanje japonskega lexusa, ki sodi pod okrilje Toyote, da bi v prihodnje s svojimi prestižnimi štirikolesniki v večji meri tekmoval s konkurenco.
Športnik zgoraj brez, ki osupne s svojo atraktivno podobo, bi bil prav lahko kos tudi poskočnim konjičkom iz italijanskega Maranella in morda so ga za predstavitev na avtomobilskem salonu v Ženevi pri Lexusu nalašč odeli v rdečo barvo. Nastal je na osnovi konceptne različice iz lanskega leta, vendar za zdaj še ni popolnoma jasno, ali bo res zagledal luč serijske proizvodnje.
Sladokuscev, ki bi si omislili »japonski Ferrari«, najbrž ne bi manjkalo, saj so tehnični podatki dovolj prepričljivi. LF-A bo poganjal tehnološki biser v obliki desetvaljnega motorja z nič manj kot okroglimi 500 konjskimi močmi, kar bi zagotavljalo hitrost vrtoglavih 320 kilometrov na uro.
Zverina, pretežno izdelana iz aluminija in karbonskih vlaken, je obuta v 20-palčna platišča, pogonska gred iz motorja, nameščenega za sprednjo osjo, pa je zaprta v posebno tubasto komoro, zaradi česar so občutno zmanjšane vibracije motorja in pogonskega sklopa.
Kdaj in če sploh bo novi LF-A na voljo kupcem na stari celini, še ni znano.