Tovor na varnem, potniki ne
Konzorcij Euro NCAP je pod drobnogled vzel tri terenske poltovornjake.
Konzorcij Euro NCAP je na preizkusnih trčenjih Nissana Navare, Isuzuja Rodea in Mitsubishija L200 ugotovil, da varnost v tej kategoriji vozil ni med glavnimi prioritetami in opozoril proizvajalce, da terenski poltovornjaki niso več samo vozila za prevoz tovora, ampak pogosto tudi družinska transportna sredstva. Mitsubishi L200 je za zaščito voznika pri čelnem trčenju v oviro s hitrostjo 64 kilometrov dobil štiri zvezdice, za zaščito otrok v otroških avtosedežih tri, za zaščito pešcev pri trčenju pa le eno. Precej slabši rezultat je dosegel Isuzujev model Rodeo, ki je v čelnem trčenju dobil le poldrugo zvezdico, dve za zaščito otrok in eno za zaščito pešcev.
Pravi polom pa je na preizkusu doživel Nissan Navara, v katerem je bila preizkusna lutka za volanom močno poškodovana, porazen rezultat pol zvezdice pa je predvsem posledica prepoznega oziroma neustreznega proženja varnostnih mehov. Pri zaščiti otrok je ta terenski poltovornjak dobil tri zvezdice, za zaščito pešcev pa dve. Pri Nissanu so se na rezultate zadnjih preizkusov že odzvali s pojasnilom, da ima neustrezen varnostni sistem samo določeno število vozil modelnega leta 2008, na preizkus pa so že poslali izpopolnjeno izvedbo, ki je za varnost potnikov dobila tri zvezdice. Prav tako so že decembra začeli s servisno kampanjo, s katero lastnike modelov Navara vabijo na pooblaščene servise, kjer jim na novo nastavijo nadzorni sistem proženja varnostnih mehov.