Najstarejši projekt pri koncu
Projekt za regionalno cesto Britof-Hotemaže, menda najstarejši v državi, je tik pred uresničitvijo, saj bo kmalu stekel postopek odkupa zemljišč.
Šenčur – V petek je bil v Uradnem listu Republike Slovenije objavljen občinski podroben prostorski načrt skupnega pomena za novogradnjo regionalne ceste Britof-Hotemaže, ki sta ga občinski in mestni svet v Šenčurju in Kranju sprejela 27. in 28. februarja. »Projekt ceste Britof-Hotemaže je s tem tik pred realizacijo. Še vedno so sicer možni zapleti pri odkupu zemljišč, a upam, da zamer zaradi zapletov pri komasaciji v 80. letih ni več,« ugotavlja državni poslanec Branko Grims (SDS), ki je po besedah šenčurskega župana Mira Kozelja odločilno pomagal, da so se na državni ravni odpravile vse prepreke za začetek gradnje regionalne ceste, pomagal pa je tudi pri zagotovitvi denarja iz državnega proračuna. Promet po novi cesti bo predvidoma stekel čez dve leti.
»Na obstoječi cesti Britof-Hotemaže se sedaj redno dogajajo prometne nesreče, tudi najhujše. To je bil tudi osnovni razlog, da smo se čutili dolžne pospešiti izvedbo projekta, ki je najstarejši neuresničen projekt v državnem arhivu, saj je bil izdelan v letu 1991, tehnična dokumentacija pa se je pripravljala že v letih 1974, 1981, 1984 in 1986. Sprva smo se občini Kranj in Šenčur in ministrstvo za okolje in prostor dogovorili, da bo postopek lokacijskega načrta vodila Mestna občina Kranj. Ker se naloga tam ni premaknila z začetne točke, je vodenje postopkov v letu 2006 prevzela občina Šenčur, ki je pripravo prostorskega akta in njegov sprejem dosegla v relativno kratkem času. Mislim, da smo pridobili približno dve leti,« je dejal Kozelj.
Državni poslanec in kranjski svetnik Branko Grims je povedal, da je še v načrtu razvojnih programov državnih proračunov za leti 2005 in 2006 pisalo, da bodo projekt ceste Britof-Hotemaže izvedli po letu 2013, enako pa so načrtovali tudi pri proračunih za 2007 in 2008. Na njegovo zahtevo je kasneje prišlo do koalicijskega usklajevanja, po katerem je sklenila, da projekt hitreje izvedejo. Vseeno bi se kmalu zgodilo, da bi v državnih proračunih za 2008 in 2009 zagotovili premalo denarja. »Ko je bilo že vse dogovorjeno, pa je prišlo do novega zapleta, saj v enem od ministrstev niso želeli izdati soglasja, češ da naj novo cesto zgradijo po obstoječi trasi skozi vasi. Po večkratnem argumentiranem prepričevanju je bilo brezpogojno soglasje vendarle izdano,« je pojasnil Grims.