Visoka ocena za pitno vodo
Klicni studio slepih iz Škofje Loke je po naročilu občinske uprave naredil raziskavo o zadovoljstvu občanov MO Kranj.
Na področju športa in športnih objektov je najvišjo oceno, kar 4,06 (na 349 uporabnikov), dobil letni bazen (bilo je le nekaj pripomb na gnečo in majhnost bazena), najmanj zadovoljni z ureditvijo pa so uporabniki atletskega stadiona. Uporabniki lokalnih pohodniških poti so povedali, da so poti slabo označene, slabo urejene, pogrešajo tudi klopi ter koše za smeti.
Največ obiskovalcev med kulturnimi ustanovami (Gorenjski muzej, Prešernovo gledališče, Kino Center, Osrednja knjižnica Kranj) ima Prešernovo gledališče, najmanj pa Kino Center, s katerim so obiskovalci tudi najmanj zadovoljni. Prešernovo gledališče je po mnenju nekaterih nezadovoljnih obiskovalcev premajhno in je potrebno obnove v celoti. Najvišjo povprečno oceno, kar 4,11 (na 476 obiskovalcev), je dobil Gorenjski muzej.
Najpomembnejša turistična znamenitost je po mnenju večine anketiranih staro mestno jedro. Pomemben skupni imenovalec za Kranj se je izkazal France Prešeren, saj so med osmimi najpomembnejšimi znamenitostmi kar štiri neposredno povezane z njim. Med naravnimi znamenitostmi prednjačita kanjon reke Kokre in razgled nad Kranjem s Šmarjetne gore. Čvrsto na prvem mestu je med »šibkimi točkami« hotel Jelen. Anketiranci so tudi menili, da je v mestnem jedru premalo trgovske ponudbe.
Javne zdravstvene storitve so ocenili s povprečno oceno 3,58 (število veljavnih ocen 993). Največ je nezadovoljstva zaradi predolgih čakalnih vrst, slabih odnosov do pacientov in nedostopnosti zaradi pomanjkanja parkirišč. Pogrešajo zobozdravstvene storitve, več specialističnih ambulant, možnost kirurških posegov, dermatologa, mavčarno, okulistične storitve in rentgen.
Na področju komunalnih storitev so najbolje ocenili oskrbo s pitno vodo, s povprečno oceno 4,20 (število veljavnih ocen 1021). Ocena urejanja in vzdrževanja cest, pločnikov in kolesarskih stez pa je najnižja na tem področju, povprečna ocena je bila 2,90 (število veljavnih ocen 1025).
Občutek varnosti občanov je pri večini vprašanih ostal enak kot pred tremi leti (59 odstotkov), pri 34 odstotkih se je občutek varnosti poslabšal in le pri 6 odstotkih se je povečal.
Kar 77 odstotkov sodelujočih ima parkirni problem rešen, saj imajo v gospodinjstvu lasten garažni prostor oziroma parkirišče. Med tistimi, ki bi želeli rešiti parkirni problem, pa je največ sodelujočih, ki bi bili pripravljeni odšteti do 2000 evrov (35 odstotkov).
Med anketiranci je bilo slabih 15 odstotkov takih, ki imajo v gospodinjstvu predšolskega otroka. Predšolsko vzgojo so ocenili s povprečno oceno 4,29 (število veljavnih ocen 85). S ponudbo igral na prostem je zadovoljnih slabih 60 odstotkov vprašanih.