Ciao amici, končno sem prišel
Končno je tudi na slovenski trg prispel novi italijanski malček Fiat 500.
Dober dan, prišel sem, sporoča novi Fiat 500 slovenskim navdušencem, ki v novem avtomobilčku vidijo neposrednega naslednika prvotnega italijanskega malčka, ki je bil predstavljen natanko pred pol stoletja. Novinec ima dobro podlago, da kmalu postane nova ikona, saj je v nekaj mesecih popolnoma obnorel nekaj velikih evropskih avtomobilskih trgov, očitno pa bo tako tudi na slovenskem. Simpatični okroglolični malček z nostalgično zunanjostjo in prav takšno notranjostjo, v katero se lahko stlačijo štirje potniki, je dolg 3,55 metra in v prtljažnik sprejme od najmanj 185 do največ 610 litrov prtljage. Modelno paleto sestavlja skupaj devet različic, razdeljenih v tri nivoje serijske opreme; poleg doslej že običajne dodatne opreme, kot so aluminijasta platišča, komunikacijski sistem z brezžično tehnologijo in samodejna klimatska naprava, si je za doplačila mogoče zaželeti še številni druge dodatke ali si kar na spletni strani sestaviti svoj avtomobil z različnimi barvami zunanjosti in notranjosti, dekorativnimi okraski in tako naprej. Motorno paleto sestavljata dve bencinski različici, šibkejši je 1,2-litrski motor (51 kW/69 KM), ki se mu pridružuje močnejši 1,4-litrski (74 kW/100 KM). Obstaja tudi 1,3-litrski turbodizelski štirivaljnik (55 kW/75 KM).
Pri Fiatovem uvozniku Avto Triglavu bodo letos lahko zagotovili okoli 220 avtomobilov, razen za nekatere osnovne različice, je nanje že zdaj treba čakati nekaj mesecev, za nekatere tudi tja do oktobra. Cene vozil so ali naj bi bile poenotene na evropskem nivoju in gredo od 10.500 evrov navzgor. Čeprav to ni ravno malo, bi se znalo zgoditi, da se bo malček vsaj nekaj časa prodajal kot sveže žemljice.