Zajemanje z veliko žlico
Toyotin legendarni terenec Land Cruiser z rahlimi spremembami in osemvaljnim bencinskim motorjem.
Japonska Toyota vse do leta 1950 skrbi za uporabnike velikih terenskih avtomobilov, ki so jih nekaj let zatem spoznali tudi evropski kupci. Tako ni čudno, da je zdaj na trgu že osma generacija njihovega Land Cruiserja, ki se pojavlja z rahlo osveženo zunanjostjo in nekoliko bolj predelano notranjostjo, ki zdaj v večji meri daje videz prestižnega avtomobila. Orjak pa ima novosti tudi pod karoserijo, kjer je odslej na voljo 4,7-litrski bencinski osemvaljnik, ki razvije kar 212 kilovatov (288 KM), ki mu alternativo predstavlja v naših krajih bolj čislani 4,5-litrski turbodizelski stroj, z 210 kilovati (286 KM). Ob tem je Land Cruiser oborožen še z novimi elektronskimi pomagali za vožnjo po težje premagljivih brezpotjih. Za bencinsko izvedbo je treba odšteti 77.500, za turbodizelsko pa 79.000 evrov, dodatnih 2100 evrov je doplačilo za različico s sedmimi sedeži.