Izrazita italijanska linija
Fiatova limuzina Linea zapolnjuje vrzel med modeloma Punto in Bravo.
Čeprav limuzinski avtomobili v spodnjem srednjem razredu na slovenskem trgu niso najbolj priljubljeni, je treba ustreči različnim željam, zato je Fiatov slovenski uvoznik Avto Triglav k nam pripeljal novo limuzino z imenom Linea. Avtomobil sicer k nam prihaja s polletno zamudo, vendar je še vedno povsem svež. Čeprav limuzina povzema večji del mehanike Grande Punta, je od svojega sorodnika občutno daljša, saj v dolžino meri kar 4,56 metra in je že blizu dimenzijam srednjega razreda, posledično pa se to odraža v razkošno odmerjeni vzdolžnici potniške kabine in prostornem 500-litrskem prtljažniku. Fiatova limuzinska novinka je bolj prepričljiva s svojo zunanjo eleganco kot z notranjostjo, ki vsaj z nekaterimi detajli deluje nekoliko ceneno. Ob udobju, ki ga prispeva ugodno dolg razmik med prednjima sedežema in zadnjo klopjo, se zdi kabina nekoliko ozka, ampak to je razumljivo, saj gre za širino avtomobilov v nižjem razredu. Pogonu so sprva namenjeni trije motorji, začenši z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom s po dvema ventiloma na valj, ki razvije 57 kilovatov (77 KM), za prenos pa skrbi petstopenjski ročni menjalnik. Sledi prav tako 1,4-litrski, vendar s turbinskim polnilnikom podprti bencinski motor z 88 kilovati (120 KM), nato še že znani 1,3-litrski turbodizel z neposrednim vbrizgom goriva in 66 kilovati (90 KM), ki mu ob običajnem petstopenjskem ročnem lahko pomaga samodejni menjalnik dualogic. Oprema je razdeljena v tri nivoje, pri osnovnem so vključeni protiblokirni zavorni sistem, dve varnostni vreči, elektrika za pomik sprednjih stekel, deljiva zadnja klop in tako naprej, za ročno klimatsko napravo je treba preskočiti stopnjo višje. Cene se začnejo z 11.490 evri, najdražja Linea pa stane 14.990 evrov.