Nova znamka podobe raja
Bled se je ob koncu leta začel predstavljati z novo turistično znamko, ki upodablja otok z odsevom v jezeru ter slogan podobe raja.
Bled - »Mislim, da je bil po dvajsetih letih čas, da posodobimo turistično znamko Bleda, naša želja pa je bila, da naj bi nov znak upodabljal tako lepoto in posebnost ponudbe Bleda, hkrati pa naj bi zgovorno povedal, da je to kraj, kjer lahko turisti pričakujejo nekaj več,« je ob predstavitvi nove turistične znamke povedala direktorica Turizma Bleda Eva Štravs Podlogar. Tudi blejski župan Janez Fajfar se je strinjal, da nov znak dobro odraža tisto, kar Bled ponuja in naj bi pomenil tako domačinom kot turistom, zelo pazljivo pa so izbrane tudi sicer znane Prešernove besede Podoba raja oziroma v latinskem prevodu Imago paradisi.
»Za mali raj je nova turistična znamka zagotovo velik korak, nova podoba pa je odraz prizadevanj tako turističnih delavcev kot prebivalcev Bleda, da bi se raven kakovosti ponudbe v kraju čim bolj dvignila, vse to pa v smeri povečevanja vrednosti vsega, kar Bled ponuja. Naša podoba vse to odraža,« je na priložnostni predstavitvi v hotelu Toplice poudaril Andrej Pompe iz agencije Formitas, ki je bil idejni vodja projekta. Kot je tudi povedal, so se dogovarjanja o novi podobi turistične znamke začela že pred tisočletnico Bleda, uresničili pa so jih letos, ko so se dokončno dogovorili s Turizmom Bled, ki je za projekt prispeval 14 tisoč evrov.