Prerazporejanje
Na slovenski trg lahkih tovornih vozil vstopa tudi Mitsubishi Fuso Canter.
Slovenski trg lahkih dostavnih in tovornih vozil je bil v iztekajočem se letu v izjemnem porastu in tudi napovedi za prihodnje leto so precej obetavne. Ob tem je do uporabnikov prišla vrsta novih vozil, ki jo tik pred novim letom dopolnjuje še Canter, lahki tovornjak Mitsubishija Fuso, sicer dela koncerna Daimler. Novinec prihaja v skupino vozil med 3,5 in 7,5 tone skupne dovoljene teže in bo zapolnil praznino med dostavnim sprinterjem ter večjimi Mercedes-Benzovimi tovornjaki. Na voljo sta izvedbi z običajno, razširjeno in podaljšano kabino ter različne izvedbe tovornega prostora. Pogonu je namenjen 3,0-litrski turbodizelski štirivaljni motor, ki se z različnimi zmogljivostmi (81 kW/110 KM, 92 kW/125 KM, 107 kW/145 KM in 132 kW/180 KM) prilagaja različnim potrebam.
Sprva bodo na voljo najbolj iskane izvedbe, kot so prekucniki ter prekucniki z dvigali, kesoni in zaboji, pri uvozniku AC Intercaru pa nameravajo v kratkem poskrbeti še za različne nadgradnje, ki so jih razvili skupaj s slovenskimi proizvajalci in bodo del redne ponudbe, tako da za dodelana vozila ne bo dolgih čakalnih rokov. Canter ima triletno splošno jamstvo oziroma do 100.000 prevoženih kilometrov, tovornjake pa bodo na slovenskem trgu prodajali v AC-Intercarovih regionalnih centrih ter pri nekaterih pooblaščenih trgovcih, ki se sicer ukvarjajo z Mitsubishijevimi osebnimi avtomobili. Cena osnovne izvedbe šasije z enojno kabino in z najšibkejšim motorjem znaša 18.540 evrov. Prihodnje leto naj bi za novinca v vrstah lahkih tovornih vozil našli šestdeset, leto kasneje pa vsaj sto kupcev.