Destinacijski ključ
Letos smo na LTO na podlagi želje po obsežnejšem programu tržnih aktivnosti in promocije turistične destinacije tako doma kot v tujini pripravili predlog sofinanciranja turističnega gospodarstva. Tako se nam je letos k projektu destinacijskega ključa priključilo 38 ponudnikov, ki so navedene aktivnosti sofinancirali v znesku 11.971,50 evra, in sicer: devet tržnih manifestacij, izvedenih samostojno v okviru LTO, skupne promocijske akcije v okviru Julijskih Alp – produktno oglaševanje v Nemčiji, Italiji in Veliki Britaniji, oglaševanje v Inflight Magazinu Adria Airways in banner na www.slovenia.info ter prireditev Martinovanje z ansamblom Gregorji in festivalom folklore. Na podlagi letošnjega uspešnega sodelovanja ter v želji po nadaljnjih uspešnih promocijskih akcijah za leto 2008 vabimo tudi ostale ponudnike, da se pridružijo destinacijskemu ključu, saj bomo lahko le skupaj izpeljali načrtovane aktivnosti in povečali prepoznavnost destinacije Kranjska Gora tako doma kot po svetu.