V času t. i. krompirjevih počitnic so v Radovljici pripravili počitniški program, med drugim tudi izmenjevalnico in delavnico igrač. / Foto: Primož Pičulin

Zabavne jesenske počitnice

Iztekajo se jesenske počitnice, ki so jih šolarji komaj čakali, saj so jih letos za razliko od lani lahko preživeli v družbi prijateljev, obenem so v več krajih zanje pripravili raznolik počitniški program.

Radovljica, Mojstrana – V času t. i. krompirjevih počitnic je bila v mestnem jedru Radovljice pa tudi na nekaterih drugih lokacijah na voljo pestra izbira doživetij in aktivnosti. Počitniški program, ki so ga v zavodu Turizem in kultura Radovljica letos pripravil prvič, je ponujal širok nabor različnih kulturnih in zabavnih dejavnosti. Otroci so si lahko vsak dan ogledali animirani film v Linhartovi dvorani, obiskali Čebelarski muzej, kjer so izdelovali svečke iz voska, ali Lekarniški in alkimistični muzej, kjer je bil čokoladno-čarovniški program. Odprla se je nova čokoladnica, kjer je potekal Dan za čokolado. Včeraj so ustvarjali iz gline, si ogledali nastop skupine Čupakabra, danes popoldan se bodo lahko v sklopu odprtja Okusov Radol'ce udeležili plesno-gibalne delavnice, jutri pa bo na gradu Kamen potekala viteška delavnica. Sreda je bila dan za izmenjevalnico igrač, kamor so otroci prinesli svoje stare igrače in jih zamenjali za igrače drugih otrok, obenem pa na delavnici izdelovali nove igrače.

Otroke na izmenjevalnici smo vprašali, kako preživljajo jesenske počitnice. Desetletni Metod Grašič iz Križev pri Tržiču je povedal: »S klubom, kjer treniram, smo šli smučat v Avstrijo. Z mami sva bila v kinu in živalskem vrtu. Obiskal sem tudi ata in mamo.« Njegova sovaščanka, enajstletna Zala Rakovec, se je družila s prijatelji. »Super je, ker ni treba biti doma, tako kot lani, ampak se lahko družimo in zabavamo, počitnice sem zato komaj čakala. Večkrat gremo na sprehod in v mesto na sladoled.« Osemletna Brina Ravnikar iz Lesc je bila med počitnicami večkrat pri babici in dediju. »Tam se družim s prijatelji, s katerimi gremo do bližnjega igrišča. Tudi brala sem in se učila, s starši pa smo bili v čokoladnico, kjer smo okušali zelo dobro čokolado,« je povedala Brina. Desetletna Neja Leskovar iz Krope pa je bila na morju. »V začetku tedna smo bili na morju, se vmes za nekaj dni vrnili domov in bomo ponovno šli pred začetkom šole. V neki restavraciji so mi postregli ogromno porcijo sladoleda in to mi je bilo najbolj všeč,« nam je zaupala Neja.

V teh dneh je počitniško ustvarjalno tudi v Slovenskem planinskem muzeju v Mojstrani, otrokom dela družbo tudi nagajivi Planinko, nova maskota, ki veselo raziskuje po muzeju. V sredo je bil na obisku lovec in fotograf Lojzi Avsenik iz Gozda - Martuljka, ki je predaval o gozdnem bontonu, poudaril je, da so v naravi prav vse živali pomembne, od majhnega polža do srnjaka, udeležencem pa povedal tudi, kaj počnejo živali v jesenskem času, kako nekatere menjajo dlako. Predvsem potrebujejo veliko miru, da si naberejo zaloge in energijo za zimo, lovci pa jim napolnijo krmišča ... Zanimivo predavanje, podprto tudi slikovno, so nadaljevali v delavnico Planinski tri v vrsto, ki jo je vodila kustosinja in pedagoginja Natalija Štular. Vabljeni v Slovenski planinski muzej tudi v nedeljo, ko bo živahno ves dan. Poleg družbe navihanega Planinka, ki bo pomagal z barvanjem lesenih obeskov, bodo pripravili še delavnici Planinski tri v vrsto in Planinska koča ter rezljanje buče in peko krompirja.

Škofja Loka / torek, 6. julij 2021 / 08:18

V Bralnici literarno-glasbeni dogodek

Škofja Loka – V okviru Bralnice bo danes, v torek, z začetkom ob 18. uri na vrtu Sokolskega doma potekal literarno-glasbeni dogodek društva Orkester Amadeo. Nastopili bodo izvrstna glasbenika Nejc...

Škofja Loka / sreda, 20. februar 2008 / 07:00

Podvojili komunalni prispevek

Škofjeloški občinski svetniki so v prvem branju ob številnih vprašanjih in pomislekih potrdili merila za odmerjanje komunalnega prispevka.

Zadnji pri novorojenčkih, prvi pri vrtcih

Škofja Loka - Med vprašanji in pobudami svetnikov, ki jih vsakokrat uvrstijo na začetek zasedanja občinskega sveta, je Anton Peršin (SDS) predlagal, naj v Škofji Loki prvi...

Zanimivosti / sreda, 20. februar 2008 / 07:00

Slike na ledu

Učenci osnovne šole iz Preddvora so s slikami na ledu sodelovali na istoimenski prireditvi na avstrijskem jezeru Weissensee.

Bogatejša ponudba v Jalnovi hiši

Rodine - Pred kratkim so v Jalnovi hiši na Rodinah ponudbo obogatili z muzejsko vitrino, v kateri so na ogled kopije predmetov iz dva tisoč let stare rimskodobne kmetije, ki so j...

Gospodarstvo / sreda, 20. februar 2008 / 07:00

V IBI-ju zamenjali direktorja

Novi nadzorniki kranjskega IBI-ja niso želeli sodelovati z dosedanjim direktorjem Matjažem Božičem.