Glavni problem ostaja
Ob preusmeritvi prometa na novo (polovično) avtocesto med Podtaborom in Peračico ni bilo ne javne slovesnosti ne navdušenja med vozniki.
Brezje – Družba za avtoceste (Dars) je v četrtek, 29. novembra, na odseku med Podtaborom in Peračico preusmerila promet s stare hitre ceste na novozgrajeno polovico avtoceste. Javne slovesnosti, na kateri bi prerezali trak in dosežku nazdravili s šampanjcem, ni bilo pa tudi med vozniki, ki se redno vozijo na relaciji Radovljica–Kranj in obratno, ni bilo čutiti kakšnega navdušenja ali olajšanja. Vsega 2,4 kilometra dolga novozgrajena polovica avtoceste resda pomeni korak bližje k dokončanju gorenjskega kraka slovenskega avtocestnega križa, vendar pa ne rešuje glavnega problema. Še vedno bodo na tem odseku ob poletnem turističnem vrvežu in ob drugih prometnih konicah zastoji, tako pa bo, kot vse kaže, vse do leta 2009, ko naj bi sedanjo staro hitro cesto na tem odseku preuredili v drugo (južno) polovico avtoceste. Med obnovo bodo razširili predor Ljubno, zgradili nove prekladne konstrukcije na vseh treh viaduktih (Lešnica, Ljubno in Peračica), pri viaduktu Ljubno pa še nove stebre.
Čeprav je odsek avtoceste od Podtabora do Peračice kratek, je bil gradbeno dokaj zahteven, saj ga kar 47 odstotkov poteka po viaduktih in predoru. Viadukt Lešnica je dolg 190 metrov in ima 38 metrov visok najvišji steber, viadukt Ljubno meri 320 metrov in njegov najvišji steber 25 metrov, »kapitalni« objekt pa je viadukt Peračica s 370 metri dolžine in 56 metrov visokim najvišjim stebrom. Novi predor Ljubno je dolg 260 metrov. Odsek sta zgradila SCT Ljubljana in Primorje Ajdovščina, za nadzor pa je skrbela družba DDC, svetovanje in inženiring. Investicijska vrednost odseka, ki vključuje tudi načrtovano obnovo hitre ceste, je (brez stroškov financiranja) 51,6 milijona evrov.