Nekateri zdržimo do konca
Nada Mihajlovič, svetniška skupina SD
Z jesenjo se je začelo podopustniško delo kranjskega mestnega sveta zelo razgibano, lahko bi rekli na čase tudi pregreto. V pomladnem času, v času prebujanja narave po zimskem spanju, brstenja in cvetenja ter ptičjega svatbenega žvrgolenja v drevesih, smo bili priča zagona enoglasnega sozvočja koalicijske večine v Mestnem svetu. Preurejala, spreminjala in dopolnjevala je vse elementarne akte MO Kranj. Reorganizirala je upravo z novim, mladim ambicioznim vodstvom in direktorjem, imenovani so bili prvič po novem tudi trije podžupani. Večina se je obnašala kot posadka čolna s polnimi jadri vetra, lepo pisanim špinakerjem in dobro vremensko napovedjo. S takim načinom dela je nadaljevala tudi na prvih dveh jesenskih sejah in na izredni seji sveta MO Kranj, na kateri se je odločalo o razpisu svetovalnega referendumu za izgradnjo sodobnega regijskega centra za ravnanje z odpadki.
Tega pa ne moremo reči za zadnjo, enajsto sejo Mestnega sveta konec meseca novembra. Že pri obravnavi gradiva četrte točke dnevnega reda Poročilo – mnenje in priporočila Nadzornega odbora na podlagi opravljene revizije postopka javnega naročila in ocene upravičenosti prekoračitve pogodbene vrednosti pri gradnji prizidka zdravstvenega doma Kranj se jim je zgodila obstrukcija, kljub temu da so imeli verziranega režiserja poslanca Grimsa, ki je prav zaradi te točke zapustil zasedanje Državnega sveta, svetniki pa smo v pričakovanju njega celo prekinili sejo.
Pri deseti točki dnevnega reda Predlog za povišanje cen dejavnosti odvajanja komunalnih in padavinskih voda v MO Kranj ter uvedba investicijske cene na področju odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih voda ter področju oskrbe s pitno vodo je koalicija še nekako uspela sešteti število svetnikov, ki ji je omogočilo sprejeti tako drastično povečanje lastne cene dejavnosti odvajanja komunalne in padavinske odpadne vode in na novo uvedla investicijsko ceno za odvajanje in čiščenje komunalnih in padavinskih voda in porabo pitne vode, za odvajanje in čiščenje komunalnih in padavinskih odpadnih voda ter za oskrbo s pitno vodo kljub povišanju cen v januarju 2007.
In ko smo se svetniki lotili obravnave zadnje, trinajste točke dnevnega reda okoli 22. ure, z naslovom Pravilnik o izvedbi javnih razpisov na področjih kulture in mladinskih dejavnosti v MO Kranj, je koaliciji povsem pošla sapa. Ta korigirani in dopolnjeni Pravilnik ni vzbudil pri svetnikih predvsem iz koalicijskih vrst dovolj interesa in zgodilo se je, da Pravilnik ni bil sprejet. Praznih svetniških sedežev in ob dejstvu, da je v dvorani ostalo največ prisotnih svetnikov iz opozicijskih strank, predvsem iz stranke Socialnih demokratov, je bilo ob množici predlaganih dopolnitev in predvsem zahteva po dopolnitvi s kriteriji bilo povsem umevno, da bo Pravilnik padel.
Nauk te točke je koristen predvsem predlagateljem Pravilnika o plačah in plačilih občinskim funkcionarjem in nagradah delovnih teles občinskega sveta, da vzamejo resno v premislek mojo zahtevo, podano na seji, da se sedmi člen dopolni s kriterijem (številom ur) prisotnosti na seji in ne le z podpisom in prisotnostjo pri dveh ali treh točkah. Mogoče bo s tem prisotnost svetnikov tudi ob manj pomembnih točkah ob koncu seje številnejša. Vprašam pa se, kaj bi se dogajalo s Poročilom o prizidku k Zdravstvenem domu Kranj, če bi ga obravnavali manj prednostno ali kot zadnjo točko.