Brez radovednežev in gneče pri odprtju novih nakupovalnih centrov pač ne gre. (Foto: Tina Dokl)

Qlandia je pridobitev za Kranj

Qlandia – dežela nakupov v Kranju je tretji od načrtovanih štirih mega nakupovalnih centrov pod isto blagovno znamko po vsej Sloveniji. Prva Qlandia je svoja vrata odprla konec lanskega septembra na Ptuju. Investitor dežele nakupov je Hypo Leasing. Nosilec izvedbe projekta pa so MID Investicije. Razteza se na 20.500 kvadratnih metrov površin, ima več kot osemsto parkirnih mest (od tega polovica pokritih) in v več kot 35 lokalih zaposluje okoli 250 ljudi. Vrednost projekta je 25 milijonov evrov.

V četrtek je Qlandija odprla svoja vrata in uradno postala del zemljevida mesta Kranj. Na tiskovni konferenci so v sredo spregovorili generalni direktor Hypo Leasinga, d. o. o., Anton Romih, direktor MID Investicij, d. o. o., Robert Hercog in generalni direktor Spar Slovenija, d. o. o., Igor Mervič. Kot častni govornik nastopil podžupan Mestne občine Kranj Igor Velov. Pohvalil je investitorje, ki so skupaj z izvajalci in podizvajalci projekt speljali v kratkem času – od letošnjega aprila do novembra. Dodal je še, da je kljub velikemu gradbišču življenje v tem delu Kranja potekalo nemoteno: »Trgovski center Qlandia je pridobitev za naše mesto. V prvi vrsti zaradi novih delovnih mest. Po podatkih, ki jih imam, naj bi bilo tu 250 novih delovnih mest, kar je za Kranj veliko. Center pomeni konkurenčnost, dobili pa smo tudi vrsto in ponudbo trgovin, blagovnih znamk, ki jih doslej Kranj še ni imel in smo se zaradi njih vozili v Ljubljano ali celo dlje. Sodelovanje z investitorji je bilo vedno na visoki ravni in želim, da tako tudi ostane, da ne bomo sodelovali samo na področju trgovine, ampak še na področju družbenih dejavnosti, kot so to kultura, šport in oživljanje starega mestnega jedra.«

 

Od kod ime Qlandia

Izbire imena Qlandia se je investitor lotil sistematično in pri temeljih. S strokovno pomočjo in specializirano agencijo in po številnih testiranjih ter argumentiranjih so izbrali ime Qlandia, dežela nakupov. Ime je izmišljeno, v njem pa je poudarek na kakovosti in količini ponudbe - kar predstavlja Q, 'landia' pa pomeni deželo. Ime Qlandia je ime vseh mega nakupovalnih centrov po Sloveniji v lasti Hypo Leasinga in je njegova blagovna znamka. Deželi nakupov je manjkal le še znak. V ta namen so izpeljali izbirni natečaj. Izbrani predlog pooseblja črko Q kot simbol kakovosti v obliki odprtega središča, kjer so vsi dobrodošli. Barve pa se ujemajo s korporativnimi barvami skupine Hypo Leasing - oranžno in temno modro.

 

Pestra ponudba izdelkov in storitev

V Qlandii v Kranju vas pričakujejo: Megamarket Interspar, Lekarna Planina II, Trafika Interspar, Mass, Janus Trade, s.Oliver, Ariel, Bata, Esprit, Palmers, Orsay, Polzela, Tally Weijl, Toko, Xanaka, Butlers, Tape a l?oeil, Vögele Shoes, Hervis, Charles Vögele, Neža, dm, Q Caffe, Optika Aleksandra, Zootic, Mladinska knjiga in Svet Knjige, C&A, Limoni, Deichmann, Slowatch, New Yorker, Cvetlice in darila Flora, H&M, Frizerski salon Simple, Interspar Restavracija, Tera RD, Caffe Butik, Loterija Slovenije.

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sreda, 26. november 2014 / 12:09

Okradel gasilce

Bistrica pri Tržiču – Neznani storilec je v petek ponoči v Bistrici pri Tržiču vlomil v prostore gasilskega društva in odnesel denar. Najbrž je nepridiprav okradel iste gasilce, ki bi mu nesebično...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / petek, 4. februar 2011 / 07:00

Talenti kmalu na avdicije

V drugi polovici januarja so po večjih slovenskih mestih potekali predizbori za drugo sezono šova Slovenija ima talent. Na enajstih predizborih se je predstavilo 1.600 potencialnih talentov, 250 jih b...

Prosti čas / petek, 4. februar 2011 / 07:00

Po albumu še spot

Najstniški idol Peter Vode, ki ga je na glasbeno sceno izstrelil lanski šov Slovenija ima talent, je minuli teden predstavil svoj prvi videospot.

GG Plus / petek, 4. februar 2011 / 07:00

Čas je za kulturo

Kateri čas je najbolj primeren za kulturo? Na slovenskem podeželju še vedno velja, da je za kulturne prireditve najbolj primeren zimski čas. Z drugimi besedami: obdobje med obema premi...

GG Plus / petek, 4. februar 2011 / 07:00

Vaš razgled

GG Plus / petek, 4. februar 2011 / 07:00

Šepetalnica za veter (33)

Ko sta drvela proti letališču, je sprva molče naskrivaj pogledoval proti njej. Na hip mu je bilo žal, da je sprejel njeno ponudbo. Kako bo celo zadevo obrazložil Varji? Ne bo prvič, da...