Z družino na brezpotje
Seat Altea Freetrack je mešanec med našminkanim terencem in družinskim enoprostorcem.
Španski Seat se kljub koncernski zavezanosti športnim avtomobilom z asfalta odpravlja tudi na brezpotje. Altea Freetrack je namreč njihov prvi križanec med »light« terencem in kompaktnim enoprostorcem, uvrščajo pa ga med tako imenovane »crossover« avtomobile. Altea Freetrack je nastala na osnovi modela Altea XL, karoserijo so spredaj, zadaj in na bokih obdali z zajetnimi sivimi plastičnimi obrobami, spremenili podvozje, tako da se je razdalja od tal povečala za štiri centimetre in dodali že razviti koncernski štirikolesni pogon s sklopko haldex. Dodatki ustvarjajo skoraj pravi terenski videz in v potniški kabini je skoraj vse, razen barvnih kombinacij enako kot v drugih različicah. To pomeni, razkošno odmerjeno potniško kabino s 16-centimetrskim vzdolžnim pomikom zadnje klopi in velik, 593-litrski prtljažnik, ki ga je mogoče s podiranjem zadnjih naslonjal še izdatno povečati. Pogonu služijo trije motorji, 2,0-litrski bencinski štirivaljnik TFSI, ki razvije 147 kilovatov (200 KM), 2,0-litrski TDI s 125 kilovati (170 KM) in njegova šibkejša različica s 103 kilovati (140 KM), ki bo nekaj mesecev na voljo le s sprednjim, nato pa tudi s štirikolesnim pogonom. Štirikolesni pogon deluje popolnoma samodejno in za voznika brezskrbno. Za porazdelitev navora na posamezna kolesa poskrbi elektronika, na asfaltu je gnan le prednji kolesni par, zadnji kolesi se vključita, ko tipala zaznajo težnjo po zdrsu. Altea Freetrack je pri nas že naprodaj in kljub dokaj zasoljenim cenam za letos tudi že razprodana. Tudi za 20 ali v najboljšem primeru 30 avtomobilov, kolikor jih bodo pri uvozniku Porsche Slovenija dobili prihodnje leto, bo treba pohiteti. Cene se začenjajo pri 25.907 in se dvignejo do 30.606 evrov.