Evolucijska praksa
Nissanov terenec X-Trail v osveženi podobi in s posodobljeno tehniko.
Japonski Nissan je bil doslej s svojim najmanjšim terencem X-Trailom na nekaterih evropskih trgih precej uspešen, med slovenskimi kupci pa je bil našminkani robustnež bolj v senci tekmecev. Ko so se pri Nissanu odločali za prenovo, so menda prisluhnili »glasu ljudstva«, ki jim je naročil naj terenski videz pustijo pri miru in izboljšajo je tehnično plat. Skoraj tako se je tudi zgodilo, saj je osveženi X-Trail rahlo večji in lepotno le nekoliko osvežen, še vedno pa ohranja podobo klenega terenca, ki so ga s prenovo »pomehkužili« v tolikšni meri, da potnikom zagotavlja udobnejšo vožnjo tudi na asfaltu. X-Trail je namreč postavljen na novo osnovo, ki si jo deli s popularnim Qashqaijem, v potniški kabini pa je največja sprememba preseljena instrumentna plošča, ki se je s sredine preselila na levo stran pred voznikove oči.
Nekaj novosti je tudi pod motornim pokrovom, kjer se vrtita različno močna 2,0-litrska turbodizla. Oba sta sposojena pri strateškem partnerju Renaultu, šibkejši razvije 110 kW (150 KM)in močnejši 127 kW (173 KM), menjalnik je obakrat šeststopenjski ročni, pri šibkejšem stroju za doplačilo lahko tudi samodejni. Na pragu jeseni se bo turbodizloma pridružila še 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, ki razvije 104 kW (141 KM) in 2,5-litrski, ki X-Traila poganja s 124 kW (169 KM). X-Trail se ponaša tudi s posodobljenim, elektronsko nadzorovanim štirikolesnim pogonom in dobro založenostjo s serijsko opremo, ki že pri osnovni različici med drugim vsebuje ABS, štiri varnostne vreče in dve zavesi, samodejno klimatsko napravo, potovalni računalnik in tako naprej. Cene se začenjajo pri 28.150 evrih in se povzpnejo do 36.050 evrov, bencinske različice bodo nekoliko cenejše.