Evropsko prilagajanje Mazde CX-7
Japonska Mazda se pripravlja na skorajšnji začetek prodaje svojega novega športnega terenca CX-7 v Evropi. Mazdini inženirji bodo opravili še nekaj prilagoditev evropskim standardom in okusu. Nekoliko bodo spremenili vodljivost, vozno udobje, na novo nastavili podvozje, volanski mehanizem in zavore, ter skušali dodelati ABS in elektroniko za stabilnost. Po zatrjevanju tovarne bo drugačnih kar 30 odstotkov vseh nastavitev. Prilagoditev in preizkusne vožnje je vodil Mazdin evropski center za raziskave in razvoj, avtomobil pa so med drugim zapeljali tudi na znameniti Nordschleife na dirkališču Nürburgring in na nemške gorske ceste, kjer so Mazdo CX-7 preizkusili v gorskih razmerah. Kot je znano, bo pod motornim pokrovom zaenkrat samo Mazdin 2,3-litrski bencinski štirivaljnik, ki razvije 191 kilovatov (260 KM) in 380 Nm navora. Njegova moč se bo na kolesa prenašala s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

